تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مطرح کرد:

راه اندازی مرکز پشتیبانی ناوگان هوایی کشور افق پیش روی منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: ایجاد مراکز پشتیبانی ناوگان هوایی کشور با توجه به ظرفیت‌های موجود در این فرودگاه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی پیام در آینده‌ای نزدیک است.

اقتصاد۲۴- نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام اظهار داشت: هم اکنون بخش هایی از جمله مسافری، کارگو و آموزشی در منطقه در حال خدمات رسانی است که موجب شده تا امروز پیام به یک مجموعه منحصر به فرد تبدیل شود.

وی اضافه کرد: در کنار ارایه این خدمات با توجه به پتانسیلی که در پیام وجود دارد، به دنبال این هستیم تا با به راه انداختن مرکز تعمیر و نگهداری هواپیما و هلی کوپتر یکی از نیازهای اساسی کشور به این بخش با توجه به وجود تحریم ها را مرتفع سازیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: به همین منظور با استفاده از بخش هایی از جمله گروه تخصصی مپنا در آینده نزدیک پیام به بزرگ ترین مرکز تامین قطعات و تعمیرات هواپیماها تبدیل می شود.


بیشتر بخوانید:فرودگاه پیام نخستین منطقه آی‌سی‌تی محور در کشور


ثناگو مطلق ادامه داد: به روز رسانی پرنده هوایی، تقویت ناوگان هوایی کشور، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما و هلی کوپتر از مهم ترین اهداف راه اندازی این مرکز است.

وی با بیان اینکه استفاده هر چه بیشنر از توان داخلی در شرایطی که مورد شدیدترین هجمه های داخلی و خارجی هستیم از مهم ترین برنامه های پیام در سال جهش تولید است عنوان کرد: هدف اصلی این است که با تکیه بر داشته های داخلی و استفاده از توان متخصصان بومی در این بخش که یکی از نیازهای امروز کشور است بتوانیم به یک خودکفایی برسیم.

منبع: فرینا
ارسال نظر