تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
از فردا؛

کاهش ساعت کاری مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۰

نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت از سوی معاونت حمل و نقل، ترافیک از فردا ( ٢٠ آبان ماه ) به مدت یک ماه اعمال می‌شود.
 
اقتصاد۲۴ - معاونت حمل و نقل و ترافیک طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بامجوزی شهردار تهران و نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی از سوی این معاونت اعمال می‌شود.

بر این اساس از فردا (٢٠ آبان ماه) اتمام ساعت کاری کلیه خطوط داخلی مترو ساعت ٢٠.٣٠ و خط متروی کرج و گلشهر تا ساعت ٢٠ خواهد بود.
بیشتر بخوانید: آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی برای صنوف از فردا

همچنین به منظور اعمال محدودیت و کاهش فعالیت در خطوط اتوبوسرانی پایان زمان فعالیت ناوگان در تمامی خطوط بی آر تی (انبوه بر) در مسیر رفت (آخرین اعزام) ساعت ٢٠ و در مسیر برگشت آخرین اعزام به ساعت ٢٠.٣٠ کاهش خواهد یافت.
منبع: ایسنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
....
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
مگه کرونا از ساعت ۸ شب به بعد فقط منتقل میشه که اینکارو کردن.اینجوری باعث میشن که مردم تجمع بیشتری توی وسایل نقلیه عمومی داشته باشن و بیشتر کرونا انتقال پیدا کنه
ا
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
یکی نیست به این بی شرف ها بگه منی که پرستار هستم و ساعت ۸ شب تحویل شیفت دارم خبر مرگم بعد شیفت چطوری اینهمه راه رو از اون سر شهر تا این سر شهر گز کنم!؟؟؟؟
این قدر یعنی یه مملکت میتونه بی شعور باشه!؟؟؟؟؟؟
همه ی تصمیمات شما همینقدر.....
خاک تو سرتون که همیشه مایه عذاب ما هستید
این حرف منو انتشار ندادی هم مهم نیست..فقط ببین که دولت چطور میگه که هوای پرستاران رو داریم
محمدرضا
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
با سلام من خوزستانی هستم الان سه هفته است تو تهران لعنتی گیر افتادم اومدم دکتر تهران نمیدونم چی کار کنم ماشینم پلاک خوزستانه
ارسال نظر