تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

حضور دیاباته در تمرین استقلال

مهاجم مغضوب فکری، در تمرین ظهر امروز آبی پوشان حضور پیدا کرده است.

اقتصاد۲۴ - پس از دو روز سرگردانی، بالاخره امروز استقلالی‌ها توانستند زمین تمرینی را پیدا کرده و خودشان را برای دیدار هفته سوم در مقابل ماشین سازی آماده کنند.

دو روز پیش و به دلیل بارش باران در تهران و آب گرفتگی زمین تمرین مجموعه ورزشی انقلاب، استقلالی‌ها تصمیم گرفتند تا تمریناتشان را در سالن سرپوشیده برگزار کرده و کار‌های ریکاوری را انجام دهند.

با توجه به وضعیت نامطلوب زمین تمرین انقلاب، تمرین دیروز آبی‌ها نیز لغو شد و آن‌ها بالاخره ظهر امروز خودشان را به مجموعه غدیر رساندند تا در زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه تمریناتشان را برگزار کنند.


بیشتر بخوانید:  شیخ دیاباته: برای استقلال بازی می‌کنم


نکته مهم تمرین امروز آبی پوشان، حضور شیخ دیاباته مهاجم مغضوب فکری است. در دقایق پایانی دیدار استقلال و فولاد، ماین فکری و آقای گل لیگ برتر درگیری لفظی پیش آمد و سرمربی آبی‌ها ضمن اینکه دیاباته را در اختیار کمیته انضباطی گذاشت، از حضور او در تمرین دو روز گذشته نیز ممانعت به عمل آورد.

حالا و با حضور شیخ در تمرین امروز، به نظر می‌رسد آن‌ها دلخوری‌ها را کنار گذاشته و خود را برای دیدار مقابل ماشین سازی آماده می‌کنند. دیداری که باید روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

استقلال در حالی باید ۲ روز دیگر به مصاف ماشین سازی برود که دو روز گذشته را نتوانستند به خوبی تمرین کنند و امروز نیز بر روی چمن مصنوعی تمریناتشان را از سر گرفتند.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر