تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

روز‌های تلخ ستاره‌ای که سپاهان را به پرسپولیس ترجیح داد

دانیال اسماعیلی فر که در فصل نقل و انتقالات یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان لقب گرفت، در بازی‌های چند هفته اخیر سپاهان در ترکیب اصلی تیمش حاضر نبوده است تا با افت فاحشی نسبت به فصول قبلی خود، مواجه شود.

اقتصاد۲۴ - دانیال اسماعیلی فر که در فصل نقل و انتقالات یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان لقب گرفت، در بازی‌های چند هفته اخیر سپاهان در ترکیب اصلی تیمش حاضر نبوده است تا با افت فاحشی نسبت به فصول قبلی خود، مواجه شود.

دانیال اسماعیلی فر، دفاع راست فصل گذشته ذوب آهن که در نقل و انتقالات در حالی که گفته می‌شد با پرسپولیس به توافقات نهایی رسیده است، سر از سپاهان در آورد.

این بازیکن که قبلا هم در تیم‌های تراکتور و ذوب آهن شاگرد گل محمدی بود و کاشف اصلی او هم یحیی گل محمدی است، به شدت مدنظر یحیی گل محمدی بود، اما منوچهر نیکفر، مدیرعامل وقت تیم سپاهان این بازیکن را در آخرین روز حضورش در سپاهان جذب کرد.

اما این بازیکن در مدت حضورش در سپاهان چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی نداشته است و بر خلاف او مرتضی منصوری یکی از بهترین‌های سپاهان در بازی‌های لیگ بیستم بوده است تا اسماعیلی فر روی نیمکت سپاهان میخ کوب شود.

البته در همان روز‌های ابتدایی که این نقل و انتقال صورت گرفت، به نظر می‌رسید که جذب دانیال اسماعیلی فر از سوی مدیران سپاهان برای کاهش انتقادات و از روی کل کل‌های هواداری بوده است. چون سپاهان در آن پست مرتضی منصوری که یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل زرد پوشان اصفهانی را در اختیار داشت و عملا به اسماعیلی فر نیازی نداشت.

حال باید دید که اسماعیلی فر در ادامه فصل می‌تواند در تکیب سپاهان موفق باشد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
mahdi
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
فصل بعد با قرارداد کمتر میاد پرسپولیس بهتر تیم پرسپولیس شد محمد انصاری از فصل بعد احتمالا جانشین سیدجلال حسینی میشه سید هم خداحافظی میکنه از فوتبال
ارسال نظر