تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان مطرح کرد:

افزایش قابل توجه تولیدات کالا در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

قاسم میرزاده گفت: میزان کالای تولیدی طی این مدت در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ۷۹ هزارتن بوده است.

اقتصاد۲۴- طی هشت ماهه ابتدائی سال جاری، تولیدات کالائی توسط کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در زمینه‌های مختلف صنعتی، مانند موادغذائی و داروئی، شیمیائی، برق و الکترونیک و ... در مقام مقایسه با زمان مشابه سال قبل، ۹۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: بررسی راهکارهای رفع موانع بانکی کارخانه های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان


قاسم میرزاده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان  با اعلام این خبر گفت: میزان کالای تولیدی طی این مدت ۷۹ هزارتن بوده که شامل محصولاتی مانند، روغن خوراکی، قند و شکر، تلویزیون، یخچال، محصولات استیل، انواع اسانس خوراکی، دارو‌های دام و طیور، گرانول پی وی سی، مواد ضدعفونی کننده، انواع فوم و بلوک‌های سقفی، درب و پنجره دو جداره، انواع بلندگوی خودرو، ترازوی دیجیتال، انواع دوربین مداربسته، کاغذ کپی، انواع نوارچسب، کابل شبکه و کواکسیال و سایر تولیدات بوده که جهت ارائه به بازار مصرف، وارد سرزمین اصلی و یا به خارج از کشور صادر گردیده است.

وی اظهار داشت اکنون بیش از ۴۰ واحد تولیدی در زمینه‌های مختلف صنعتی، برق و الکترونیک، موادغذائی، داروئی و بهداشتی، شیمائی، صنایع فلزی و ... با ایجاد اشتغال مستقیم بالغ بر ۲۳۰۰ نفر مشغول به فعالیت می‌باشند. این میزان فعالیت و متعاقب آن افزایش میزان تولید در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در حالی است که اکثر بنگاه‌های اقتصادی کشور اعم از سرزمین اصلی و مناطق آزاد و ویژه دچار مشکلات عدیده‌ای بوده و با حداقل ظرفیت تولید خود فعالیت می‌نمایند.

منبع: منطقه ویژه سیرجان

ارسال نظر