تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

واکنش مهران احمدی به حاشیه‌ها درباره سارا و نیکا

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود سریال «پایتخت» به انتشار پستی اینستاگرامی به برخی حاشیه‌ها درباره سارا و نیکا بازیگران نوجوان سریال «پایتخت» انتقاد کرد.

اقتصاد۲۴ - در روز‌های گذشته انتشار خبر‌هایی درباره حذف کاراکتر‌های سارا و نیکا از سریال «پایتخت» که از فصل اول با این سریال همراه بودند و سارا و نیکا فرقانی اصل نقش آن‌ها را ایفا می‌کردند منتشر شد. گفته می‌شود حذف این دو بازیگر نوجوان به خاطر برخی تصاویر که در فضای مجازی از آن‌ها منتشر شد صورت گرفته است.

مهران احمدی بازیگر و کارگردان با انتقاد از این اتفاق کنایه‌ای هم به سازندگان سریال «پایتخت» زده است که در مقابل این اتفاق واکنشی نداشته‌اند.

این بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون در این‌باره نوشته است:

«این دوتا دختر گناه دارن، انقدر بهشون بی‌احترامی نکنین بیخودی قضاوشون نکنین. شاید اگه شما در شرایط زندگی اونا بودید اشتباهات بزرگتری می‌کردید. اونا نوجوون هستند و گیرم اشتباهاتی ازشون سر زد یعنی هیچ‌کدوم از ما اشتباه نمی‌کنیم؟

پایتخت کار سخت و پرزحمتیه این دو تا نوجوون که هیچ‌وقت ادعای بازیگری نداشتن. فقط کارایی که ازشون خواسته شده رو سعی کردن به بهترین نحو انجام بدن.

متاسفم برای ما‌هایی که اینجوری دل دو تا دختر نوجوون رو می‌شکنیم و به خاطر اشتباهاتی که زیاد هم مقصرش خودشون نیستند انقدر مورد بی‌احترامی و بی‌انصافی قرار میدیم. دین ما و مرام ما همیشه به رسم قلندری و محبت و گذشته، نه انتقام و تنبیه و بی‌معرفتی.

پیوست: سازندگان محترم پایتخت ان‌شالله موفق باشید؟!»

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
احمدی نیا
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
اولا مگه مجانی بازی کردن ؟ ثانیا مگه دختر برای این سریال قحط بود که برای این سریال رفتید سراغ دخترهای بی حجاب دو تابعیتی ؟برای چند تا دعوتنامه وسعر خارجی وکثافتکاری اینها رو انتخاب کردید وحالا اشک تمساح میریزید؟
رحمت
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
بهبود فریبا از اقای جوقتایی چه خبر.
سهیلا
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
این دو نفر تو ایران زندگی نمیکنن.خودشون میدونن چی خوبه چی بده.
حسن
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
اینقدر دل های پاک دختران با عفت را با این بهانه ها نشکنید. باید به دستورات شرع احترام گذاشت و اگر کسی نمی تواند توقعی هم نداشته باشد.
ناشناس
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
من پدر دو نوجوون پسر هستم ،اگر اشتباهاتی ازشون سر بزنه،اول خودم رو باید آنالیز کنم که به عنوان پدر و مسئول فرهنگی و الگو چه اشتباهاتی ازم سرزده که این بچه ها هم به بیراهه رفتند،ولی یاد گرفتیم با پبروری ها و کارهای خوب دیگران عکس بگیربم و سهیم بشیم و در مشکلات و .... خود فرد تنبیه و مواخذه بشه و مورد قهر قرار بگیره
نیلوفر
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
برام عجیبه این دو دختر نوجوان مدتها در بین ایرانیان با ادعای مسلمانی بازی کردن ولی یکی نتونسته فواید حجاب را برای اونها جا بندازه واقعا آقای مهران احمدی نمیتونستی در حق این دختران که ناموس خود مینامید برادری کنید و قوانین اسلام را براش جا بندازی این دو دختر اونقدری که پیش شما بودن و میتونستید روشون تاثیر بزارین پیش خانوادشون نبودند
مجمد حکیمی ازهشتگرد جدید
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
اگه اینا هن مند کودک ونوجون هستندپس بچه بازیگر زیر خاکی کیه نه واقعا ظلم نیست خاک بر سر ما که سرمایه های ما دارن میرن
ارسال نظر