تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

منطقه آزاد اروند میزبان مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب شد

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند به عنوان میزبان مسابقات کشوری زیبایی اسب اصیل عرب انتخاب شد.

اقتصاد۲۴- پیمان ادیبی اظهار داشت: این جشنواره از سوی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در صورت تایید نیز از داوران بین المللی خارجی در این مسابقات استفاده خواهد شد.

ادیبی بیان کرد: تاکنون بهترین دوره‌های برگزاری این مسابقات در استان خوزستان صورت گرفته است و به دلیل سطح بالای مسابقات در این استان، میزان حضور از سراسر کشور برای شرکت و صعود به رده های بالای رقابتی در دوره‌هایی که در استان خوزستان برگزار می‌شود، بالا بوده است.


بیشتر بخوانید: همه اقدامات منطقه آزاد اروند در جذب توریست سلامت/ جذب توریست سلامت به اروند از دیگر مناطق آزاد


وی گفت: این دوره از رقابت ها قرار است در اسفندماه سال جاری در پیست سوارکاری آبادان برگزار شود و سازمان منطقه آزاد اروند آماده میزبانی مناسب از این رقابت هاست.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: خوشبختانه منطقه آزاد اروند در رشته سوارکاری دارای استعدادهای نابی است که برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی در شناخت و رشد این استعدادها کمک شایانی خواهد کرد.

ادیبی اظهار داشت: مراحل ثبت نام و حضور در این مسابقات از سوی فدراسیون سوارکاری کشور اعلام خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: درخواست میزبانی این جشنواره به فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران ارسال و موافقت لازم صورت پذیرفته شده و داوران بین المللی خارجی بدلیل ثبت در سازمان جهانی ایکاهو این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: برگزاری دوره های پیشین این مسابقات موفق بوده است و به دلیل کیفیت بالای مسابقات در این منطقه از استقبال چمشگیر شرکت کنندگان از سراسر مواجه هستیم.

ادیبی گفت: این دوره از رقابت ها قرار است در اسفندماه سال جاری در باشگاه سوارکاری آبادان برگزار شود و سازمان منطقه آزاد اروند آماده میزبانی مناسب از این رقابت هاست.

وی بیان کرد: خوشبختانه منطقه آزاد اروند در رشته سوارکاری دارای استعدادهای خوبی است که برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی در شناخت و رشد این استعدادها کمک شایانی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: کلیه هزینه های این دوره از مسابقات توسط بخش خصوصی انجام می پذیرد که نشان از رشد و توسعه ورزش سوارکاری در منطقه است که تمایل سرمایه گذاران را جلب نمود. مراحل ثبت نام و حضور در این مسابقات از سوی فدراسیون سوارکاری کشور اعلام خواهد شد.

منبع: منطقه آزاد اروند
ارسال نظر