تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

افزایش عمل‌های جراحی بزرگ در بیمارستان میلاد

مدیر عامل بیمارستان میلاد از افزایش عمل‌های جراحی بزرگ و متوسط در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: عمل‌های جراحی بزرگ در نیمه اول سال جاری نسبت به نیمه اول سال گذشته ۶.۱ درصد و عمل‌های جراحی متوسط ۲.۸ درصد افزایش داشته است.

اقتصاد۲۴ - دکتر فرهاد حمزه زاده افزود: دارای چهار سایت مختلف اتاق عمل شامل اتاق عمل جنرال، اتاق عمل B، اتاق عمل زنان و زایمان و اتاق عمل اورژانس هستیم.

او تصریح کرد: با دارا بودن ۳۷ اتاق عمل جراحی یکی از بزرگترین مرکز ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در جراحی‌های عمومی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، ارولوژی، چشم، گوش، حلق و بینی و زنان زایمان در کشور هستیم.

وی با بیان این که بیمارستان میلاد در پیوند کلیه نیز فعال است، گفت: در نیمه اول سال جاری تعداد ۵۶ پیوند کلیه در این بیمارستان انجام شده است.

مدیر عامل بیمارستان میلاد اظهار داشت: بخش دیالیز در نیمه اول سال ۹۹ با ۱۹ دستگاه در سه شیفت صبح، عصر و شب به ۹۸۶۵ بیمار خدمت ارائه کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲.۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: میانگین روازنه تعداد بیمار مراجعه کننده به بخش دیالیز حدود ۵۲ نفر بوده است که هر دستگاه تقریبا دیالیز ۳ بیمار را انجام می‌دهد.

دکتر حمزه زاده خاطر نشان کرد: بخش دیالیز بیمارستان میلاد مجهز به یک اتاق ایزوله برای بیماران مبتلا به هپاتیت B است که در بخش‌های بیمارستان بستری بوده اند.

ارسال نظر