تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

رونمایی از تارا محصول جدید ایران خودرو

علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت شنبه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۹ با حضور در کارخانه‌های خودروسازی و در جریان بازدید از بخش‌های مختلف خط تولید ایران خودرو از جمله سالن پرس، سالن بدنه سازی و سالن موتور سازی؛ از محصول جدید ایران خودرو به نام تارا رونمایی کرد. همچنین طی این بازدید، تولید انبوه موتور جدید تیوفایو پلاس+TU ۵ محصول تارا نیز آغاز شد. رزم‌حسینی در ادامه نیز با حضور در مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال ارتقاء توان تولید بخش خصوصی برای ایجاد بازار رقابتی هستیم. وی با تاکید بر ساخت داخل گفت: یقینا به خودروسازان و شرکت‌هایی که در جهت خودکفایی، قطع وابستگی و تکیه بر ساخت داخل با استفاده از توان داخلی گام بردارند باید امتیاز‌های ویژه‌ای داده شود.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
شهرام
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
کاپوت ماشین خیلی پهن شده و نمای از روبرو را شبیه ماهی های پوزه پهن کرده، میشد طراحی چراغ های جلو را بزرگتر کرد و از حجم کاپوت از سمت لبه های چراغ ها کم کرد که زیبایی ماشین بروزتر میشد. از عقب خودرو نیز، طراحی افتضاح بوده.
ناشناس
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
واقعا مسخره است این ماشین اگه توان رقابت با بی ام و بنز و...نداره باید با دولت و سازندشو .... انداخت تو سطل زباله
ناشناس
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
تو دادش بیا طراحی کن ، خیلی خوب توضیح میدی ، مث این شرکت های ایرانی خیلی از خودت تعریف می کمی
حسین پورزاد پرسپولیس
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
سلا م این خودرو از عقب خیلی افتصاح وداشبورد جلو نیز زیبایی کافی نداره برای بیننده
ناشناس
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
انگار سر یک نفرو چند مدل میزنی میگی این کس دیگست نه بابا همون سمنده
ناشناس
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
تلفیقی از دنا سمند تیبا شورلت پراید و کرگدن
Reza
بی انصافیه بگیم زیبا نیست .درسته به پای ژاپن و المان و غیره نمیرسه ولی با این همه تحریم و بد بختی کشور که دامن صنعتم گرفته شاه کار کردن دستتون درد نکنه خسته نباشین .مردم بیشتر زیبایی میخوان نه چیز دیگه که الحق و النصاف این ویژگیش بی نظیره ..اگه صنعت خودرو سازی ایران خصوصی و رقابتی بود .الان ما هم.هم سطح ابر قدرتهای خودرویی دنیا بودیم .
مرتضی
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
فقط بلدید انتقاد کنید... پیشنهاد سازنده باید داد، هر چند نجاست شرکتهای خودروسازی داره دامن همه رو میگیره
کاربر
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
زهی خیال باطل،اینو که گفتن از دنا پلاس بالاتره،سانروف که نداره،موتورش هم عقب تر از دنا هست، حتی اگه حجمش هم تقویت شده باشه،فناوریش استکانی هست بجای cvvt,جلوش قدرتمنده اما جنس چراغ عقبش خیلی ضایعه،طرح داشبوردشم از دنا عقب تره، واقعا درود بر شما ای آبی پوشان جاده کرج گل کاشتین
اصغز
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
ایشالا به تولید انبو برسد وبدون دلال واسته بازی مستقیم بدست مصرف کننده برسد خیلی هم خوب وخوشگل است
ناشناس
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
حالا قیمتش چنده
ناشناس
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
۱۰۰ بیشتر نمی ارزه موتور۱۶۰۰
ادم بجای این یه ماشین زانتیا یاماکسیما با یک سوم قیمت این میخره گاز دادنی قدرت ماشین و احساس میکنه
حامد
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
سلام ، به نظر میاد کیفیت پایینی داشته باشه ، از روشن نشدن جلوی وزیر و سوختن چراغ عقب میشه اینو فهمید ، طراحی زیبایی داره اما بین جلو پنجره و کاپوت فاصله نا متقارن هست که خب نشان از فاصله طراحی تا خودرو سازهای روز دنیا رو نشون میده
Tara
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
خب والا مگه قطعیه اسم بوده کارا کم بود تارا هم اضافه شد
ولی خوبه قیافش در حد ایرانی
154
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
این طراحی بدنه مال شخصه نه تیم طراحی . چیزی به نام تیم طراحی بدنه وجود نداره نه در سایپا نه در ایران خودرو یعنی این دو شرکت نمیخواهند صاحب علم طراحی بشن . تمام .
ارسال نظر