تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۹

دستگیری سرشاخه سایت قمار در اردبیل

رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: سرشاخه سایت قماری که با جذب بیش از ۱۰۰ نفر زیرشاخه اقدام به فعالیت و کلاهبرداری میلیاردی می‌کرد، دستگیر شد.

اقتصاد۲۴ - سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت شخصی به‌عنوان سرشاخه و لیدر در سایت قمار و کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از شاکی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا خیلی سریع دست بکار شده و با بررسی صفحات و افراد به‌صورت فنی و اطلاعاتی و همچنین اقدامات پلیسی نفر اصلی و تعداد ۱۰۰ نفر از همدستان وی را که با ترفند‌های مختلف آنان را از سراسر کشور فریب داده و به‌عنوان زیرشاخه خود ایجاد کرده بود، شناسایی کردند.

قهرمان‌طالع اظهار کرد: افسران سایبری پی بردند که متهم اصلی پرونده با ایجاد کانال‌ها و صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های متعدد اقدام به تبلیغ و عضوگیری می‌کند که با هماهنگی‌های لازم متهم را به همراه تجهیزات هوشمند رایانه‌ای و مخابراتی دستگیر و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار دادند.


بیشتر بخوانید: اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده سایت‌های شرط بندی


این مقام مسئول گفت: از همه کاربران فضای مجازی خواستاریم که به‌هیچ وجه فریب کانال‌های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و سایت‌هایی که اقدام به تبلیغ قمار و شرط‌بندی می‌کنند را نخورده و یک‌شبه زندگی و سرمایه خود را به دست این شیادان نسپارند.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل افزود: هم‌وطنان عزیز می‌توانند جهت گزارش هرگونه فعالیت سایت‌های قمار و شرط‌بندی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر