تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۹

قیمت‌های میلیاردی برای آپارتمان‌های نقلی در پایتخت

آپارتمان‌های ۶۰متری تقریبا جزو آپارتمان‌های نقلی محسوب می‌شود؛ قیمت مسکن برای این آپارتمان‌ها باتوجه به محله، سن، امکانات، مواد و مصالح مورد استفاده در ساختمان و... متفاوت است. اگر متوسط قیمت مسکن در محله بالا باشد، واحد نیز با قیمت بالایی معامله می‌شود و اگر متوسط قیمت مسکن در محله پایین باشد نیز قیمت واحد پایین خواهد بود.

اقتصاد۲۴ - در ادامه این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان‌های ۶۰متری که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است خواهیم پرداخت؛ لازم به ذکر است قیمت‌ها براساس واحد‌هایی است که معامله و اطلاعات آن‌ها در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است؛ اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و ممکن است در هر یک از محله‌ها واحد‌هایی با قیمت بالا و یا پایین‌تر نیز معامله شود.

یک واحد آپارتمان ۶۴متری و ۱۷سال ساخت در محله ستارخان متری ۳۴میلیون و ۴۷۲هزار تومان معامله شده است. برای خرید خانه‌ای ۶۳متری و ۹سال ساخت در سید خندان نیز ۲۷میلیون و ۹۴۴هزار تومان در هر متر مربع پرداخت شد.

واحدی ۶۳متری و ۱۹سال ساخت در صادقیه متری ۲۷میلیون تومان، یک دستگاه آپارتمان ۶۱متری و ۱۷سال ساخت در پونک متری ۲۷میلیون و ۱۰۱هزار تومان، خانه‌ای ۶۴متری و ۲۱سال ساخت در جنت آباد متری ۳۵میلیون و ۳۹۹هزار تومان و واحدی ۵۷متری و ۹سال ساخت در جمالزاده متری ۲۷میلیون و ۵۴۵هزار تومان به فروش رسید.


بیشتر بخوانید: ریزش شدید معاملات مسکن


برای خرید یک واحد آپارتمان ۵۷متری و ۱۴سال ساخت در شهرزیبا یک میلیارد و ۷۲۰میلیون تومان هزینه پرداخت شده است. همچنین قیمت مسکن برای خرید خانه‌ای ۵۸متری و ۱۹سال ساخت در نارمک یک میلیارد و ۶۷۵میلیون تومان بود.

واحدی ۶۲متری و ۱۴سال ساخت در ونک متری ۵۸میلیون و ۷۰۹هزار تومان فروخته شد. یک خانه ۶۰متری و ۲۰سال ساخت در باغ فیض متری ۳۴میلیون و ۴۵۹هزار تومان به فروش رسید.

جدول زیر در بردارنده نرخ انواع واحد‌های نقلی در پایتخت است.

منبع: اقتصاد آنلاین
ارسال نظر