تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۹

انجام تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از انجام تست رایگان کرونا مسافران در متروی تهران خبر داد.

اقتصاد۲۴ - سید مجتبی تقوی نژاد اعلام کرد: در ادامه طرح غربالگری شهید قاسم سلیمانی، معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو با همکاری شرکت شهر سالم و دانشگاه علوم پزشکی تهران در ایستگاه مترو شوش اقدام به اخذ تست سریع کرونا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور عدم مراجعه سرپایی به بیمارستان‌ها و شناسایی و نیز کاهش مبتلایان به ویروس کرونا انجام می‌شود گفت: مسافران مترو در ایستگاه شوش می‌توانند با حضور در جایگاه انجام آزمایش و مراجعه به کارشناسان مربوطه به صورت رایگان مورد آزمایش قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید: جریمه در انتظار متخلفان کرونایی با کد ملی +جزئیات


معاون فرهنگی شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این تست فوری در ایستگاه مترو شوش که بزرگ بوده و فضای کافی آن موجب ازدحام نمی‌شود اخذ خواهد شد افزود: این طرح به صورت موقت از ایستگاه متروشوش آغاز شده و بعد از بررسی و کسب نتایج امکان دارد در سایر ایستگاه‌ها نیز برپا شود.

به گفته وی: این برنامه در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و افزایش سلامت جسمانی مسافران مترو برگزار می‌شود.

تقوی نژاد تاکید کرد: تیم‌های اخذ تست سریع تا ۲۸ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در ایستگاه مترو مستقر هستند تا به صورت رایگان از مردم تست کرونا بگیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر