تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹

واسپاری ملت فروش اقساطی انواع خودرو فیات را استارت زد/ اعطای تسهیلات به محصولات پارسیان موتور مانلی (نماینده انحصاری فیات در ایران) به کمک واسپاری ملت

شرکت واسپاری ملت و شرکت صنایع پارسیان موتور مانلی (نماینده انحصاری فیات ایتالیا در ایران) تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

اقتصاد۲۴هدف این دو شرکت از آغاز این همکاری مشترک کمک به ارتباط گیری درست و منطقی‌تر تولید کننده و مصرف کننده در بازار خودرو است و به اعتبار این تفاهم نامه همکاری از این پس تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی ایرانی قادر خواهند بود تا از میان محصولات متنوع پارسیان موتور مانلی، خودروی مورد نیازشان را به اعتبار واسپاری ملت قسطی خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

خودرو‌های فیات که این روز‌ها پارسیان موتور مانلی آن‌ها را عرضه می‌نماید از نظر ویژگی‌های فنی، ساختار و امکانات بسیار خوبی دارند، برای خرید لیزینگی این خودرو‌ها با کارشناسان فروش شرکت واسپاری ملت یا با نمایندگی‌های شرکت پارسیان موتور مراجعه فرمائید.

تسهیلات فروش اقساطی فیات (خودروی سواری، سفری، با انواع کاربری)

سقف تسهیلات: ۷۰% بهای خودرو
دوره بازپرداخت: ۱۲ الی ۶۰ ماهه
نرخ سود تسهیلات:  ۲۱%

علاقمندان لطفاً جهت مشاهده و اطلاعات بیشتر به سایت www.mellatleasing.com مراجعه نمایند و یا با تلفن مرکزی ۸۷۲۴۰۰۰۰ و واحد فروش ۸۷۲۴۱۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر