تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
طاره شهرکی خبر داد:

کمک ۲۰۰۰ میلیاردی منطقه آزاد چابهار برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: علاوه بر اهدای رایگان زمین، ۲ هزار میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار کمک می‌کنیم.

اقتصاد۲۴ -طاهره شهرکی اظهار داشت: از مجموع ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار، ۲۰ درصد یعنی حدود ۲ هزار میلیارد ریال آن را تقبل کردیم و این مبلغ علاوه بر اهدای رایگان زمین این بیمارستان است.

شهرکی افزود: در مورد بیمارستان فعلی چابهار هم در چند مرحله نسبت به تجهیز آن اقدام کردیم که تحویل دو دستگاه آمبولانس، راه‌اندازی بخش‌های تخصصی و تجهیزاتی مانند سی تی اسکن و آی سی یو و بخش قرنطینه بیماران کرونایی از جمله تعهدات ما به بیمارستان بوده و انجام شده است.


بیشتر بخوانید: فرصت‌های توسعه شرق کشور از دریچه تنها بندر اقیانوسی کشور/ جزئیات مهم‌ترین زیرساخت‌های منطقه آزاد چابهار


وی اضافه کرد: همه این فعالیت‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی منطقه آزاد انجام شده و در واقع به عنوان یک سازمان بزرگ اقتصادی متعهد به توسعه مناطق هم‌جوار هستیم. در حوزه‌های دیگر هم ساخت ۲۰ مدرسه، ۲۰ زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، یک مرکز جامع سلامت و خانه‌های امید روستایی را در روستا‌های مختلف سه شهرستان چابهار، کنارک و دشتیاری تقبل کردیم که بخشی در حال اجرا است و بخشی افتتاح شده و البته پروژه‌های باقیمانده پایان سال آینده وارد فاز افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: در مجموع سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود ۱۰۰ پروژه عمرانی در زمینه‌های گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و محیط زیست در دست اقدام دارد که امیدواریم تا نیمه اول سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرند؛ این پروژه‌ها شامل ۴۸ پروژه اجتماعی، ۳۳ پروژه فرهنگی، ۱۷ پروژه گردشگری و دو پروژه در حوزه محیط است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر