تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
حمیدرضا صادقی:

منطقه آزاد قشم میزبان برگزاری دوره‌های گردشگری شد

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره‌های «آشنایی با فرآیند‌ها و رویه‌های اجرایی صدور مجوز تأسیسات گردشگری» و «آشنایی با رویه‌های اجرایی نظارت بر عملکرد تأسیسات گردشگری» باهدف ارتقا دانش این صنعت برای کارکنان سازمان، خبر داد.

اقتصاد۲۴ - حمیدرضا صادقی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این دوره‌ها، عنوان داشت: این دوره‌ها در دو روز پیاپی، با حضور کارکنان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیریت جذب سرمایه و بازاریابی، مدیریت غذا، دارو و استاندارد و شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم برگزار شد.

صادقی ادامه داد: هدف از برگزاری این دو دوره، توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در حوزه گردشگری سازمان، تقویت و تشدید عملیات نظارت بر نحوه ارایه خدمات تأسیسات گردشگری، طراحی الگوی اجرایی و بهینه رویه صدور مجوز برای این تأسیسات و آشنایی با مصادیق سرمایه‌گذاری و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها بود.


بیشتر بخوانید: لزوم تسهیل شرایط برای حضور سرمایه گذاران حوزه انرژی در منطقه آزاد قشم


وی با اشاره به سرفصل‌های آموزشی این دوره‌ها گفت: تسهیل رویه‌های پاسخگویی به سرمایه‌گذاران گردشگری، آشنایی با رویه‌های اجرایی سرزمین اصلی و درنهایت به‌روزرسانی اطلاعات و دانش تخصصی مدیران و کارشناسان مرتبط با این حوزه، موارد دیگر آموزش داده‌شده در این دوره‌ها بود.

یادآور می‌شود، دوره‌های «آشنایی با فرآیند‌ها و رویه‌های اجرایی صدور مجوز تأسیسات گردشگری» و «آشنایی با رویه‌های اجرایی نظارت بر عملکرد تأسیسات گردشگری» با حضور جمعی از کارمندان سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت‌های تابعه در مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد.

منبع: نسل برنا

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر