تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

کناره‌گیری وکلای استیضاح ترامپ

هشدار پلیس روسیه به هواداران ناوالنی، ادعای مالکیت کاخ بحث برانگیز توسط الیگارش معروف روسی، قطع اینترنت برخی از نواحی دهلی‌نو توسط دولت هند و هشدار امانوئل مکرون به دولت بریتانیا سرخط رسانه‌های دنیا را در نیم‌روز گذشته تشکیل داده‌اند.

اقتصاد۲۴ - یک منبع مطلع به خبرگزاری رویترز گفته است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا به طور ناگهانی به همکاری با دو تن از وکلای پرونده استیضاح خود پایان داده است. قرار است دادگاه استیضاح دونالد ترامپ هفته آینده، در سنای آمریکا برگزار شود.

به گزارش دویچه ووله، آرکادی روتنبرگ -اولیگارش و میلیاردر روس که یکی از معتمدان و از دوستان دوران نوجوانی ولادیمیر پوتین- اعلام کرد که بنای باشکوه در کناره دریای سیاه متعلق به اوست. پیش‌تر آلکسی ناوالنی، منتقد سرسخت رئیس جمهور روسیه گفته بود که این کاخ عظیم به پوتین تعلق دارد.


بیشتر بخوانید: ترامپ سکوتش را شکست +عکس


اعتصاب غذای کشاورزان هند در سالگرد درگذشت مهاتما گاندی در روز شنبه دولت را وادار به قطع اینترنت در حومه دهلی کرد. به گزارش یورونیوز، دولت هند در حالی روز شنبه دسترسی به شبکه اینترنت را در چند منطقه از حومه دهلی نو مسدود کرد که صد‌ها کشاورز معترض در این کشور دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین
ارسال نظر