تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
در نشستی با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار؛

بررسی راهکار‌های پایش و نگه داشت سیستم مدیریت کیفیت سازمان منطقه آزاد چابهار

در نشستی با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، راهکار‌ها و چالش‌های پیش روی سازمان در پایش و نگهداشت سیستم مدیریت کیفیت موردبحث و بررسی قرار گرفت.


اقتصاد ۲۴ -در این نشست دستاورد‌های اعتباری نشان و گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت مبتنی بر ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ که در آبان ماه سال جاری پس از ممیزی سازمان توسط گروه ممیزان خارجی، اخذ گردیده است، اعم از توسعه فعالیت‌های اقتصادی سازمان و همچنین ایجاد هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر در فعالیت‌های اجرایی سازمان موردبحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه چالش‌های پیش روی سازمان به‌منظور نگهداشت و پایش این سیستم مطرح و راهکار‌های مطلوب به جهت نیل به اهداف کیفی این سیستم بررسی گردید.


بیشتر بخوانید: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار معرفی شد


آموزش و توانمندسازی کارکنان به جهت آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و اصول استاندارد مذکور، تأکید شد و مقرر گردید تا با برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده و منظم برای کارشناسان هر یک از واحد‌های سازمان، آموزش‌های مناسبی در این خصوص ارائه شود، تا ضمن ارتقاء سطح دانش عمومی سازمان، همگرایی در انجام فعالیت‌های سازمان نیز توسعه یابد.

شایان‌ذکر است گواهینامه استاندارد اخذشده تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی معتبر بوده و اعتبار آن طی دو سال آینده، توسط سازمان گواهی دهنده بین‌المللی، تحت ممیزی مراقبتی قرار خواهد گرفت.

منبع: منطقه آزاد چابهار
ارسال نظر