اقتصاد۲۴ - دکتر دلفراز، امروز در آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز به صورت آنلاین حضور یافت و به زبان شیرین آذری به حاضرانِ این مراسم خوشآمد گفت.
مدیرعامل بیمه ملت گفت: در سالی که به انتهای آن نزدیک میشویم بیمه ملت روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و همدلی در بین کارکنان و شبکه فروش شرکت، نمونه یک همکاری همهجانبه است که افزایش پورتفوی با کیفیت را در بیمه ملت به همراه داشته است.
وی با اشاره به اینکه ترکیب بیمهشخصثالث و بیمه درمان جمعا کمتر از ۴۰ درصد پورتفوی بیمه ملت را به خود اختصاص داده است که این امر، سبب میشود بیمه ملت پورتفوی مطلوبی را جذب کند و نشاندهنده کیفیت پورتفوی بیمه ملت است.
دکتر دلفراز برنامه استراتژیک و سوددهی شرکت را مدنظر قرار داد و افزود: در بیمه ملت با پشت سر گذاشتن یک سال طلایی، به زودی از مرز پورتفوی ۲۰۰۰ میلیارد تومان عبور خواهیم کرد. بیمه ملت در تبریز
مدیرعامل بیمه ملت از افتتاح ۶ شعبه بیمه ملت طی امسال و سال آتی خبر داد و گفت: مزیت رقابتی بیمه ملت در ارائه خدمات مناسب و پرداخت خسارت به موقع است.
وی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به بیمهگزاران ادامه داد: بیمهگزاران برای انجام امور بیمهای خود، شرکت بیمهای را انتخاب میکنند که در صدور بیمهنامه و پرداخت خسارت بهینه عمل کند و این مهم، مزیت رقابتی برای بیمه ملت است.
دکتر دلفراز با اشاره به افتتاح شعبه بیمه ملت در تبریز بیان کرد: جای بیمه ملت در این استان خالی بود و امیدواریم بتوانیم با توجه به اینکه آینده صنعت بیمه به سمت دیجیتالیشدن و ارائه خدمات آنلاین است؛ از طریق فروش بیمهنامه آنلاین سهم بیشتری در پورتفوی این استان داشته باشیم. بیشتر بخوانید: «ملت تک» دریچهای نو به دنیای بیمهگری دیجیتال
وی تفاوت ذائقه مشتریان را مدنظر قرار داد و افزود: نسل جدید، به دنبال دریافت خدمات آنلاین بوده و نسلی هستند که با فینتکها آشنایی بیشتری دارند و صنعت بیمه راهی ندارد جز اینکه به صورت برخط و آنلاین خدمات خود را ارائه دهد.
بهروز اسدنژاد، رییس هیاتمدیره بیمه ملت: فروش بیمه یک شغل قابل افتخار است
بهروز اسدنژاد در آیین گشایش شعبه تبریز بیمه ملت، با ایراد سخنرانی به زبان ترکی در ابتدای مراسم، ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: بنای قرارداد در شرکتهای بیمه، درستی و راستی است چرا که صنعت بیمه به دنبال آرامش و سلامت است.
رییس هیاتمدیره بیمه ملت، بیمهگری و فروش بیمه را یک شغل قابل افتخار دانست و بیان کرد: از همینجا با هم وعده میگذاریم که سال آینده در همین ایام؛ افزایش پرتفوی مطلوب و نه به هرقیمتی را جشن بگیریم.
اسدنژاد در همین خصوص افزود: معتقدم حضور متوالی ۹ ساله بیمه ملت در بالاترین سطح توانگری مالی به دلیل همکاری و همراهیهای نمایندگان بوده و نه فروش بیمه به هر قیمتی.
رییس هیاتمدیره بیمه ملت در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدوارم با بازاریابی هوشمند شعبه آذربایجانشرقی در سال آینده جزو شعبههای برتر بیمه ملت باشد.
گفتنی است؛ در آیین افتتاح شعبه بیمه ملت در تبریز، تعدادی از معاونان، مدیران، کارکنان و جمعی از نمایندگان بیمه ملت حضور داشتند.
پیمان قربانی مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت: در ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه میکوشیم
مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: سهم صنعت بیمه در استان آذربایجان شرقی و اردبیل در ۲ سال گذشته حدود ۳.۸ درصد بوده که بیمه ملت ۷ درصد از آن را به خود اختصاص داده است.
پیمان قربانی با اشاره به اینکه جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه بیان کرد: امیدواریم با همکاری شبکه فروش فعال بیمه ملت در این استان، سهم بسزایی در افزایش آسایش و آرامش مردم جامعه و به تبع آن ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه داشته باشیم.
گفتنی است؛ آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز روز دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ با حضور تعدادی از معاونان و مدیران بیمه ملت، چند تن از مسئولان استانی، کارکنان و جمعی از نمایندگان بیمه ملت در این استان در هتل پارس تبریز برگزار شد.
منبع: بیمه ملت