تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن صورت گرفت:

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

اقتصاد۲۴ - متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

سالگرد پیروزی خون بر شمشیر با طلوع خورشید ٢٢ بهمن، خاطره ی اراده شکست ناپذیر ملت شجاع ایران و رهبری رشید انقلاب اسلامی را یکبار دیگر برای مردم مقاوم و عزیزمان زنده کرد.
در ده روزِ دهه ی فجرِ انقلاب اسلامی، مردم ایران، با شکوه و عظمتِ قیامِ خود، جهان را لرزانید.
دوران شکوهمندی که ملت ایران با رهبری خردمندانه و حکیمانه امام خمینی و تمسک به اسلام راستین و وفاداری به الگوی والای عدالت علوی و راهبرد ایثار و شهادت طلبی حسینی علیهم السلام ، رژیم تا دندان مسلح شاه وحامیان بین المللی آن را در مقابل اراده مردم به تسلیم واداشته و تولد نظام نوین جمهوری اسلامی را تحقق بخشید.


بیشتر بخوانید: سه کارخانه صنعتی در منطقه آزاد اروند افتتاح شد


نسیم پیروزی اکنون، فضای کشور عزیزمان را متحول و عطر شهیدان، روح و جانمان را تازه و زنده کرده است، و در این سالگرد بهار آزادی، یاد شهیدان بزرگوارمان را گرامی داشته و بر پیمان و میثاق خود، مبنی بر تلاش برای تحقق آرمان‌های والای آنان، یعنی استقلال، آزادی و عدالت و آسایش مردم تأکید می کنیم.

مردم سلحشور خطه اروند، افتخار دارند که همواره در خط مقدم حرکت انقلاب و دفاع از جمهوری اسلامی گام برداشته و دین خود را به اسلام و میهن اسلامی ادا کرده و شهیدانی بی شماری را در این راه تقدیم کرده است.

اینجانب و همکارانم در سازمان منطقه آزاد اروند، این ایام فرح بخش را، که با شادی سالگرد میلاد دخت گرامی رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و تولد امام خمینی قدس سره  آمیخته است، به مردم عزیز و رهبر محبوب انقلاب تبریک گفته و بر عهد خود مبنی بر خدمت به مردم این خطه ی مبارک تأکید و آن را افتخاری بس بزرگ برای خود می دانیم.

این فرصت تاریخی را غنیمت شمرده از همه خدمتگزاران، بویژه سربازان جبهه سلامت که در این ایام بار سنگین دفاع از سلامت و درمان مردم این منطقه را بر عهده دارند، تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم با همکاری صمیمانه آحاد مردم و رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی، این پدیده ی شوم و خبیث را نیز ریشه کن کنیم.
اسماعیل زمانی
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند

منبع: منطقه آزاد اروند
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مگه زندان نیست ایشون؟؟
ارسال نظر