تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۹

خدا قوت به مسئولان و کارکنان بیمارستان میلاد

همدلی کارکنان با مدیریت، توانست بیمارستان میلاد را در ریل تکریم ارباب رجوع قرار دهد و محوریت بیمار را در تمام امور بیمارستان متجلی نماید.
اقتصاد ۲۴ - یکی از کاربران عصر خبر که خود را از کارکنان بیمارستان معرفی کرد در متنی در خصوص این بیمارستان نوشت:

سازمان تامین اجتماعی در ۲ حوزه بیمه‌ای و درمانی به بیمه شدگان خود خدمات ارائه می‌دهد. از خدمات درمانی به عنوان خدمات شاخص سازمان تامین اجتماعی یاد می‌شود.

خدا قوت به مسئولان و کارکنان بیمارستان میلاد

دومین ارائه دهنده خدمات درمانی درکشور نیز سازمان تامین اجتماعی است. حدود ۴۵ میلیون نفر از جمعیت ۸۰ میلیون نفری کشور تحت پوشش این سازمان قرار دارند که طبق آمار ارائه شده ۹۸درصد آن‌ها از خدمات درمانی تامین اجتماعی در سال گذشته بهره‌مند شده اند.

بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت فعال بستری در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی موجود است این در حالی است که بیمارستان میلاد با حدود یک هزار تخت، پزشکانی حاذق، کادری مجرب و امکاناتی به روز، ویترین درمانی سازمان تامین اجتماعی است و نقش کم نظیر و شاید بی نظیری در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان آن هم در گستره کشوری دارد و می‌توان گفت بیمارستانی شناخته شده در سطح منطقه‌ای و حتی جهانی است.

سال گذشته (۹۸) در همین ایام بود که دکتر فرهاد حمزه زاده از سوی مسئولان سازمان تامین اجتماعی به عنوان مدیر عامل بیمارستان میلاد انتخاب شد، بیمارستانی که تیر ماه سال ۱۴۰۰ بیست ساله می‌شود. آذر ماه سال ۹۸ نیز دکتر محمد باقر هوشنگی به ترکیب هیات مدیره بیمارستان افزوده شد و اسفند ماه نیز وی به عنوان رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد انتخاب شد و این انتصاب‌ها آغازی شد بر دوره جدید ارائه خدمات بیمارستان میلاد به بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیماران با محوریت تکریم ارباب رجوع.

صرف نظر از مطالبه صنفی کارکنان بیمارستان میلاد که بنا بر اظهارات مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمارستان به زودی اخبار خوشی در این زمینه به کارکنان داده خواهد شد، در این یکسال همدلی کارکنان با مدیریت، توانست بیمارستان میلاد را در ریل تکریم ارباب رجوع قرار دهد و محوریت بیمار را در تمام امور بیمارستان متجلی نماید.

شاید مهمترین مصداق تکریم ارباب رجوع در بیمارستان میلاد جلسه صبحگاهی روزانه مدیر عامل و مدیران ارشد بیمارستان با مسئولان بخش‌ها و قسمت‌های مختلف بیمارستان است که ۶ روز هفته برگزار و گزارش اهم موارد ۲۴ ساعت گذشته به صورت جزئی از سوی مسئولان دفتر پرستاری قرائت شده و همان جا موارد بررسی و دستورات لازم از سوی مدیر عامل و مدیریت ارشد بیمارستان برای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیماران اتخاذ و اعلام می‌شود.

استفاده بهینه از ظرفیت‌های فراوان و کمتر مورد توجه قرار گرفته بیمارستان میلاد، استقرار متخصصین طب اورژانس در اورژانس بیمارستان، پذیرش بیماران از سراسر کشور از طریق واتساپ، تحول و بهینه سازی اورژانس بیمارستان، افزودن پزشکان متخصص و فوق تخصص به بیمارستان، تاکید بر شایسته سالاری در انتصاب‌ها واحیای نظام پیشنهادات کارکنان برای ارتقای کارکرد بیمارستان میلاد از جمله مواردی پرشماری است که در یکسال گذشته مورد تاکید مدیریت بیمارستان میلاد بوده است.

وقتی که دکتر حمزه زاده مدیر عامل و دکتر هوشنگی رئیس هیات مدیره برای رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی برای بیمارستان میلاد اختصاص داده اند قابل تحسین است. مدیر عامل و رئیس هیات مدیره در نحوه مدیریت خود انفعالی برخورد نکرده اند و خط قرمزشان خدمت به بیماران مراجعه کننده است.

جا دارد دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی یک سال پس از حضور مدیران خود در بیمارستان میلاد (که به معنای واقعی کلمه باعث تحول در خدمات بیمارستان میلاد شده اند) با حضور در این بیمارستان و یک خدا قوت به مسئولان و کارکنان باعث ایجاد انرژی دوچندان برای ادامه روند ارائه خدمات مطلوب و تکریم بیشتر بیمه شدگان تامین اجتماعی شود.
منبع: عصر خبر
ارسال نظر