تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم:

۵۹۰ مترمربع از اراضی خالصه دولتی به ارزش ۵۹۰ میلیون ریال در روستای خالدین قشم رفع تصرف شد

مصطفی مازندرانی گفت: ارزش تقریبی این اراضی که شامل دو قطعه بوده و پس از تخریب محصور بلوکی رفع تصرف شد از سوی کارشناسان امر، افزون بر ۵۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اقتصاد۲۴ - رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف ۵۹۰ مترمربع از اراضی خالصه دولتی واقع در محدوده خارج از طرح هادی روستای خالدین جزیره قشم خبر داد و گفت: این اقدام دراجرای سیاست‌های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر مبارزه با زمین خواری و احقاق حقوق مردم جزیره قشم، پس از انجام استعلامات مورد نیاز وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در معیت مامورین کلانتری شهر درگهان انجام شد.

مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: ارزش تقریبی این اراضی که شامل دو قطعه بوده و پس از تخریب محصور بلوکی رفع تصرف شد از سوی کارشناسان امر، افزون بر ۵۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید: صنایع دستی منطقه آزاد قشم در مسیر تبدیل طرح‌های سنتی به طرح‌های مدرن


مازندرانی با اشاره به اینکه عملیات رفع تصرف این اراضی بدون حادثه یا مشکلی انجام شده است از حمایت‌های بی شائبه حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت‌های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم همچنین از فرماندهی انتظامی و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمودند

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر