تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

از ترک کنفرانس مطبوعاتی تا آنفالو کردن بازیکنان استقلال!

محمود فکری بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان رفتارهای عجیب و قابل توجهی از خودش نشان داده است؛ رفتارهایی که هنوز علت مشخصی ندارد.

اقتصاد۲۴ - در جریان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر صفر زردپوشان اصفهانی و شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.

این شکست برای استقلال سنگین بود و باعث شد قهرمانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر را از دست بدهند تا رقابت اصلی قهرمانی نیم‌فصل بین پرسپولیس و سپاهان بماند.

در این بین برخی کارشناسان محمود فکری را متهم اصلی شکست استقلال برابر سپاهان می‌دانند و سرمربی استقلال نیز در این مدت، رفتار‌هایی از خودش نشان داده است که مشخص است در تیم وضعیت خیلی خوشایندی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: حمله تند محمد نوری به محمود فکری


فکری در نشست پس از بازی اظهار کرد بازیکنانش گل‌های بچگانه‌ای دریافت کردند و نتوانستند مقابل سپاهان تمرکز کافی داشته باشند. او اظهار کرد: دلایل این که بازیکنان‌مان تمرکز ندارند را می‌دانیم و نداشتن تمرکز باعث شد تا گل‌هایی بخوریم که بچه‌گانه بود و کار برای ما سخت شد. در این بازی و در نیمه اول و دوم می‌توانستیم به گل برسیم و با امتیاز یا برد از زمین خارج شویم، ولی اشتباهات بچه‌گانه داشتیم و متاسفانه سه امتیاز مهم را از دست دادیم.

سرمربی استقلال در ادامه نشست خبری، تاب پاسخ به سوال‌های فنی از تیمش را نیاورد و مدعی شد سوال‌هایی که رنگ و بوی انتقاد از عملکرد فنی تیم دارد، برای زمان‌هایی است که تیم شکست می‌خورد و در موقع‌هایی که استقلال پیروز میدان است، این سوال‌ها پرسیده نمی‌شود؛ و به همین دلیل نشست خبری را ترک کرد.

محمود فکری در این مدت شرایط خیلی خوبی را در استقلال تجربه نمی‌کند و فشار‌های سنگینی را تحمل می‌کند. بعضی از کارشناسان و پیشکسوتان معتقدند که باید در کنار سرمربی استقلال افراد با رزومه‌ای وجود داشته باشند، اما محمود فکری به کادر فنی خود اعتماد زیادی دارد و با آن‌ها فعلا ادامه می‌دهد.

مساله بعدی که باعث تعجب خیلی‌ها شده است، آنفالو کردن اینستاگرام صفحه باشگاه و بازیکنان استقلال توسط محمود فکری است. دلیل این امر هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد سرمربی استقلال از شرایط تیمی رضایت ندارد و فعلا قصد دارد درباره این مسائل هم واکنش خاصی نداشته باشد.

استقلال در هفته‌های اخیر بعد از بازی دچار حاشیه شده است و به‌نظر می‌رسد برای ایجاد حاشیه برد و باخت تیم فرقی ندارد. با توجه این مسائل، باید دید بزرگان تیم آبی‌پوش پایتخت چگونه بر این حاشیه‌ها غلبه می‌کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر