اقتصاد۲۴ - حمیدرضا صادقی با اعلام این خبر، بیان داشت: ایجاد ارتباط با دیگران و درک موقعیت و دیدگاه آنها یکی از مهارتهای ارتباطی مهم در حوزهی روابط کاری است و برگزاری این دوره به منظور کمک به افزایش بهره وری در محیط کاری طراحی و اجرایی شد.
وی با اشاره به سرفصلهای آموزشی ارایه شده در این دوره آموزشی افزود: تعاریف و مفهوم ارتباطات، درک معنی، رمزگذاری و رمزگشایی، فرآیند ارتباط موثر، انواع ارتباطات بین فردی در سازمان، انواع ارتباط رسمی درون سازمانی، موانع ارتباطات درون سازمانی و راههای رفع موانع ارتباطی عمده موضوعات آموزشی مطرح شده در این دوره بود.
بیشتر بخوانید: ابطال ۲۶ کارت بازرگانی و صدور ۶۸ کارت بازرگانی جدید برای فعالان تجاری منطقه آزاد قشم
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: این دوره ویژه نیروهای انتظاماتی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد و روند برگزاری دورهها برای سایر دستههای شغلی ادامه خواهد داشت.
به گفته صادقی؛ برگزاری دورههای آموزشی متفاوت به صورت مستمر برای کارکنان بخشهای مختلف سازمان منطقه آزاد قشم موجب افزایش توان نیروهای انسانی مشغول به کار در این سازمان برای ارایه بهتر خدمات به ارباب رجوع و ارتقا رضایتمندی آنان خواهد شد.