پیشرانه ۶٫۵ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی تنفس طبیعی فراری ۸۱۲ GTS ارتقا یافته و قدرت آن به ۸۲۸ اسب بخار و گشتاور آن به ۷۵۱ نیوتنمتر افزایش پیدا کرده است. در مجموع ۳۹ اسب بخار به قدرت و ۳۳ نیوتنمتر به گشتاور پیشرانه ازطریق کاتالیزورهای اسپرت و سیستم اگزوز بهروزشده اضافه میشود. این سیستم اگزوز از لولههای خروجی ۱۱۰ میلیمتری در عقب بهره میبرد و سیستم کنترل فعال فلپ برای آن قابل سفارش است.
مجموعهای از فنرهای اسپرت، فاصله کف فراری ۸۱۲ GTS را با زمین حدود ۳۵ میلیمتر کاهش میدهد و برای محافظت از دماغه خودرو در مقابل برخورد با زمین، نویتک از سیستم تنظیم ارتفاع هیدرولیک برای محور جلو استفاده میکند. این کیت قسمت جلوی خودرو را تقریبا ۴۰ میلیمتر از سطح زمین بلند میکند و با استفاده از دکمه اختصاصی در کابین یا بهطور خودکار با رسیدن به سرعتهای بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت (۵۰ مایل بر ساعت)، آن را دوباره پایین میآورد.
بیشتر بخوانید: فورد F-250 تیونینگ اومیز با گشتاور ۱۴۰۰ نیوتن متر معرفی شد
رینگهای منحصربهفرد چرخها دارای قفل مرکزی هستند که با مشارکت فوسن (Vossen) ساخته شدهاند و در بهبود جلوه بصری خودرو نقش در خور توجهی دارند. در نسخهای از فراری GTS ۸۱۲ که در تصاویر مشاهده میکنید، اندازه رینگها ۲۱ اینچ در جلو و ۲۲ اینچ در عقب است و به ترتیب روی لاستیکهای با پهنای ۲۷۵ میلیمتر و ۳۳۵ میلیمتر قرار دارند.
گفته میشود بخشی از بهروزرسانیهای این خودرو در تونل باد انجام شده است و استفاده از قطعات فیبر کربن باعث کاهش ارتفاع خودرو و بهبود جریان هوا میشود. تغییرات آیرودینامیک شامل اتصالات جلو و عقب و ورودی هوای کاپوت هستند و درپوشهای آینه و تزئینات روی رکاب جانبی در پشت چرخهای جلو آن را تکمیل میکنند.
نویتک میتواند کابین را با بهترین تزئینات چرمی و آلکانترا (تقریبا با هر رنگی که قابل تصور باشد)، برای مشتریانی که به شخصیسازی بیشتر علاقه دارند، تجهیز کند. هنوز اطلاع دقیقی از قیمت کیت بدنه نویتک برای فراری ۸۱۲ GTS در دسترس نیست.