تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

تمسخر محمود احمدی نژاد در فضای مجازی

جنگ لفظی میان غلامعلی حدادعادل و محمود احمدی‌نژاد، فضای مجازی را وارد مرحله جدیدی از منازعات انتخاباتی کرده است.

اقتصاد۲۴ - حدادعادل چند روز قبل به عنوان یکی از سرحلقه‌های جناح اصولگرا درباره حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت قطعاً صلاحیت او رد می‌شود و حضور او در این انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری را منتفی دانست. در پاسخ حدادعادل، دیروز محمود احمدی‌نژاد با متهم کردن او به دربار شاه و بازی کردن نقش قیم برای ملت، سخن وی را نوعی مهندسی انتخابات دانست و مدعی شد مردم خواستار بازگشت احمدی‌نژاد به صحنه اجرائی کشور برای حل مشکلات هستند!

انتشار این ادعای احمدی‌نژاد باعث شد کاربران فضای مجازی وی را به باد تمسخر بگیرند و یادآور شوند که دولت‌های نهم و دهم که او ریاست آن‌ها را برعهده داشت، آنچنان کشور را به ورطه تفرقه، بحران اقتصادی و فساد مالی کشانده که هنوز آثار مخرب آن باقی است.

 

منبع: روزنامه جمهوری

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
نکنه دلار 30هزار تومانی، پراید 150میلیونی، سکه طلای 16میلیونی، مسکن متری 158میلیونی، 18میلیارد دلار جهانگیری، 35میلیارد دلار کرسنت آقای بنز (بیژن نامدار زنگنه) و... مربوط به زمان احمدی نژاد بوده و ما خبر نداریم؟ اینها که همه از آثار مخرب دولت یازدهم و دوازدهم هستن که هنوز هم دورش تموم نشده و هنوز عمق خرابکاریهاش مشخص نیست که میزان واقعی خربکاریهاش چقدره؟
فضای مجازی رو رها کنین و بیاین داخل فضای واقعی ببینین مردم چی دارن میگن؟
اونایی که اون حرف رو زدن یا کور بودن یا کلا تو این مملکت نیستن و از خارج از کشور دارن ور میزنن یا جیره و مواجب بگیر دولت فعلین والا هیچ کی الان دیگه این حرفا رو نمیزنن.
نظر محسن هاشمی پسر رفسنجانی ابرحامی دولت فعلی رو در مورد تورم فعلی بخونین بد نیست.
آش اینقدر شور شده که صدای آشپز هم درومده.
عملکرد دولت فعلی اینقدر فاجعه باره که صدای رفسنجانی هم از داخل قبر درومده اونوقت شما دلتون به زر زدنهای چند مجهول الهویه در فضای مجازی خوشه.
ارسال نظر