تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

رفع تصرف ۸۹.۱ هزارمترمربع از اراضی خالصه دولتی در درگهان و ریگو قشم

مازندرانی گفت: ارزش تقریبی این سه قطعه از اراضی خالصه دولتی رفع تصرف شده ازسوی کارشناسان امر مجموعا ۱۳۷ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال برآورد شده است.

اقتصاد۲۴ - رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف ۸۹ هزار و ۱۲ مترمربع از اراضی خالصه دولتی در قالب سه قطعه زمین واقع در شهر درگهان و خارج از محدوده طرح هادی روستای ریگو قشم خبر داد و گفت: این اقدامات پس از انجام استعلامات مورد نیاز وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در معیت فرماندهی انتظامی بخش شهاب، پلیس اقتصادی، یگان امداد و کلانتری درگهان فرماندهی انتظامی شهرستان قشم انجام شد.

مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: ارزش تقریبی این سه قطعه از اراضی خالصه دولتی رفع تصرف شده ازسوی کارشناسان امر مجموعا ۱۳۷ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید: ساماندهی اتباع خارجی شاغل در بازار‌های قشم و درگهان


وی درباره مشخصات قطعات رفع تصرف شده هم گفت: یک قطعه از این قطعات شامل قطعه‌ای از اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای ریگو، جنب جاده اصلی روستای برکه خلف به ریگو، نرسیده به سه راه ریگو - نخل گل به مساحت ۸۷ هزار و ۴۷۰ مترمربع به ارزش تقریبی ۱۳۱ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال بوده است.
مازندرانی دو قطعه دیگراز این سه قطعه را شامل اراضی خالصه دولتی واقع در شهر درگهان مجموعا به مساحت یک هزار و ۵۴۲ متر مربع به ارزش تقریبی شش میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال اعلام کرد.
به گفته رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم عملیات رفع تصرف این اراضی که شامل تخریب سد و بند و تخریب دیوارکشی و مستحدثات بوده از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی انجام شده است.
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت‌های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم همچنین از فرماندهی انتظامی و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر