تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
محمدعلی وکیلی:

واکسیناسیون کرونا در سال ۱۴۰۰ به رونق صنعت گردشگری کمک می‌کند

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: امید می‌رود با افزایش سرعت واکسیناسیون در خارج و نیز موفقیت واکسن‌های تولید داخل، از این شرایط خارج شده و گردشگری کشور در ایران ۱۴۰۰ به شرایط عادی بازگردد.


اقتصاد۲۴- محمدعلی وکیلی در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران در خصوص آسیب وارده به بخش گردشگری مناطق آزاد کشور افزود: گردشکر‌ی در مناطق آزاد همچون سایر مناطق کشور وضعیت خوبی را طی نکرد و از این نظر، بخش‌های مرتبط با این صنعت عظیم به سختی این شرایط را سپری کردند.

وکیلی همچون در خصوص شرایط گردشگری جزیره کیش هم گفت: کیش در یک سال اخیر، به دلیل شیوع کرونا و نیز رشد قیمت ارز، جایگزین سفر‌های خارجی و منطقه‌ای شماری از مردم کشورمان شده است و این موضوع اتفاق خوبی برای کیش بود.


بیشتر بخوانید: کرونا جان چند نفر را در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گرفت؟


او همچنین گفت: رونق گردشگری و توسعه طرح‌های متنوع و جذاب در حوزه گردشگری کیش از سایر مناطق آزاد بیشتر است و با عرضه بسته‌های پیشنهادی سرمایه گذاری در کیش، می‌تواند بیش از پیش تقویت شود.

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مشارکت فعال سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه امسال که همراه با حضور نمایندگان بخش‌های گردشگری جزیره کیش بود را ارزشمند و اثرگذار توصیف کرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر