تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

جعفر آهنگران، سرپرست جدید منطقه آزاد کیش کیست؟

جعفر آهنگران مناصب متعددی در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی داشته است که به برخی از آنها می‌پردازیم.

اقتصاد۲۴- صبح امروز، سرپرستی جعفر آهنگران بر سازمان منطقه آزاد کیش اعلام شد. این در حالی است که پیش از این غلامحسین مظفری، مدیرعامل منطقه آزاد کیش بود. جعفر آهنگران از مرداد ماه سال 98 به عنوان معاون برنامه‌ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شده بود. اکنون درحالی سمت سرپرستی سازمان منطقه آزاد کیش به او سپرده می‌شود که همچنان سمت پیشین خود را به عنوان معاون شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز دارد. 


بیشتر بخوانید: سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد


جعفر آهنگران، مدرس دانشگاه و دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی، گرایش توسعه منابع انسانی است. او سوابق متعددی در امور مربوط به سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور دارد. آهنگران در بهمن ماه امسال به جای مجید صفدری به سمت سرپرستی توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد انتخاب شده بود. 

آهنگران همچنین در امور مناطق ویژه اقتصادی نیز در مناصبی حضور داشته است. از مهمترین سوابق کاری جعفر آهنگران باید به مشاور دبیر در امور مناطق ویژه اقتصادی اشاره کرد.

البته او در سال 97 به عنوان مدیریت هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز اشتغال داشته است. 

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
کلن از وقتی که آقای مظفری رفته همچین بهم ریخته تاکسی خطی دربستی میبرند تاکسیه سفید مسافر داره یکی دیگه که باید در اختیار باشه یک مسافر دیگه هم سفارش می‌کنه مینی بوس هام در ایام نوروز نوبنیاده نمیرند به جاش میزند پارک دلفین مسافره هتلی دربست میبرند مسافر های تازه میان هرکاری دلشون میخواد میکنند
ارسال نظر