تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

انفجار یک ساختمان در خیابان قرنی

صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در خیابان سپهبد قرنی بالاتر از خیابان طالقانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

اقتصاد۲۴ - جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد:ایستگاه شماره ۱۸ با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد. آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی که کاربری اداری دارد، در طبقه پنجم و در یک واحد ۷۰ متری که به گفته شاهدان یک نفر نیز شب‌ها در آنجا استراحت می‌کرد انفجاری رخ داده است.

ملکی گفت:شدت انفجار به حدی بود که تمام شیشه‌ها و درب و پنجره این واحد تخریب شده بود و دیوار قسمت پشتی کاملا تخریب شده بود و خوشبختانه، چون ساعات آغازین روز بود کسی در آنجا تردد نمی‌کرد و عابری حضور نداشتند. همچنین دو دستگاه خودروی سواری در محل پارک شده بودند که به آن‌ها خسارت‌هایی وارد شده بود.


ببینید: فیلم/ پردیس لرزید؛ انفجار مواد محترقه فاجعه آفرید


سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: خوشبختانه انفجار موجب شعله وری نشده بود و یک آقای حدودا ۳۴ ساله که در واحد حضور داشت بر اثر همین انفجار و به دلیل آتش اولیه انفجار از چند ناحیه دچار سوختگی شده بود و آتش نشانان فرد را تحویل عوامل اورژانس دادند. به واحد‌های دیگر خسارتی وارد نشده بود و بررسی کارشناسان مشخص کرد که نشت گاز شهری از یک اجاق خوراک پزی که در واحد بود، باعث انفجار شده بود.

وی افزود: من تقاضا میکنم از این گونه وسیله‌ها برای گرمایش استفاده نشود. آتش نشانان ایمن سازی را انجام دادند و تا دقایق دیگر واحد تحویل مالک واحد داده خواهدشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر