تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

بهترین مجازات گردانندگان سایت قمار چیست؟

بازداشت میلاد حاتمی بسیار جنجال‌ساز شد. رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور از احتمال اعدام او سخن گفتند و پای نهاد‌های حقوق بشری را به میان بکشند تا قوه قضاییه کوتاه بیاید. رویداد۲۴ بررسی کرده که بهترین حکم برای چهره‌هایی همچون میلاد حاتمی چیست.

اقتصاد ۲۴-  ایران کشوری است که این قابلیت را دارد که خبر بازداشت گرداننده یک سایت قمار نیز به جستجوی نخست اینترنتی مردمش تبدیل شود! از چند ساعت گذشته خبر بازداشت میلاد حاتمی یکی از گردانندگان سایت‌های قمار در اینستاگرام و توییتر به بحث مهمی تبدیل شده است.

خبر بازداشت میلاد حاتمی نخستین بار توسط خبرگزاری ترکیه‌ای آناتولی منتشر شد. این خبرگزاری نوشت: «پلیس استانبول پس از آغاز تحقیقات قضایی درباره میلاد حاتم آبادی مشهور به میلاد حاتمی شهروند ایرانی مقیم ترکیه، وی را دستگیر و برای اخراج از کشور ترکیه به مرکز استرداد اتباع خارجی منتقل کرد.»


بیشتر بخوانید: پایان قمارباز فاسد اینستاگرامی


آنگونه که آناتولی خبر داده بازداشت میلاد حاتمی توسط تیم مبارزه با قاچاق انسان و پایانه‌های مرزی پلیس استانبول انجام شده و آن‌ها در نهایت به اداره امور مهاجرت استانبول تحویل داده شده‌اند و اداره امور مهاجرت نیز آن را به پلیس ایران تحویل داده است.

منبع: رویداد24
ارسال نظر