تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

امام جمعه اردبیل: با کلید ماشین خودم سوار پراید فرد دیگری شدم!

امام جمعه اردبیل به تازگی اعلام کرده است که مدت مدیدی است که از پراید به عنوان خودروی شخصی خود استفاده می‌کنم و اخیرا در هنگام بازگشت از منزل یکی از اقوام سوار یک پراید شدم و پیش از حرکت موجه شدم که ماشین خودم نیست و سوئیچ پراید من ماشین شخص دیگری را باز کرده است.

اقتصاد ۲۴- امام جمعه اردبیل به تازگی اعلام کرده است که مدت مدیدی است که از پراید به عنوان خودروی شخصی خود استفاده می‌کنم و اخیرا در هنگام بازگشت از منزل یکی از اقوام سوار یک پراید شدم و پیش از حرکت متوجه شدم که ماشین خودم نیست و سوئیچ پراید من ماشین شخص دیگری را باز کرده است.

حسن عاملی، امام جمعه اردبیل در دیدار با وزیر صنعت ایران گفت: "در بازدید از یکی منزل اقوام، هنگام برگشت سوار پرایدم شدم. می‌خواستم شروع به حرکت کنم که ناگهان متوجه شدم که اشتباهی سوار پراید شخص دیگری شده‌ام و جالب این که کلید پراید من به راحتی خودروی آن شخص را نیز باز کرده و سوار آن شده بودم و البته به خاطر اتحاد رنگ متوجه تغایر خودرو‌ها نشده بودم. "

آقای عاملی گفت: "عنایت خداوندی با من همراه بود که سریعاً متوجه تغییر شده و پیاده شدم والا افتضاح بزرگی برای خودم و مخصوصاً برای عنوان امامت جمعه و نمایندگی مقام معظم رهبری درست می‌شد و شایعه و تهمت همه جا را فرا می‌گرفت که امام جمعه اردبیل در هنگام سرقت خودرو دستگیر شد. "

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر