تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
صادقی خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی آشنایی جایگاه صنعت ساختمان

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مراحل صدور پروانه ساختمانی و گواهی پایانکار در جایگاه صنعت ساختمان درخصوص ارتقای صنعت گردشگری (ارتباطات، فرصت‌ها و چالش ها) خبر داد.

اقتصاد۲۴- حمیدرضا صادقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی کارکنان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری با ضوابط و مقررات، طرح ها، کمیسیون ها، فرآیند‌ها و مراحل صدور مجوز‌های ساختمانی، توسط مدیریت منابع انسانی در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار گردید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از ساختمان‌ها در منطقه آزاد قشم بواسطه حضور مسافران و گردشگران از منظر ارزش معماری دارای اهمیت هستند، برگزاری این دوره می‌تواند با شناخت نسبت به نیازها، اهداف و جنبه‌های مختلف گردشگری، جهت ارتقا و توسعه گردشگری در جزیره مورد بهره برداری قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: ۲۶.۱ هزارمترمربع اراضی خالصه دولتی در روستا‌های لافت و تلمبو رفع تصرف شد


بهه گفته مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم؛ نیروی انسانی در هر واحد سازمانی حرف اول را برای موفقیت مدیریت آن واحد می‌زند و اجرای آموزش و بهسازی منابع انسانی سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط بطور موثر فعالیت شان را ادامه دهند و بر کارایی خود بیفزایند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مستمر این گونه دوره‌های آموزشی می‌تواند مدیریت‌های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم را برای انجام بهینه ماموریت‌ها و نیل به اهداف سازمانی کمک کند.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر