تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال برابر پیکان

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال با پیروزی شاگردان مجیدی به پایان رسید.

اقتصاد ۲۴- تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال امروز (پنج‌شنبه) در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران و از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید. گل‌های استقلال را شیخ دیاباته و محمد دانشگر به ثمر رساندند.

چند دقیقه اول بازی در اختیار پیکان بود، اما رفته رفته این استقلالی‌ها بودند که بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت نصف‌ونیمه هم ایجاد کردند، اما موفق به گلزنی نشدند.

در یکی از این حملات بود که استقلال صاحب یک ضربه آزاد شد. این ضربه را وریا غفوری زد و توپش بعد از برخود به تیرک روی خطا دروازه در حرکت بود که شیخ دیاباته برای باز کردن دروازه به سمت توپ رفت، اما مدافع پیکان با او برخورد کرد و همین صحنه را داور پنالتی اعلام کرد. داور هم‌چنین در ابتدا بازیکن پیکان را اخراج کرد، اما بعد از اعتراض پیکانی‌ها و مشورت با کمک داور، کارت قرمز را به کارت زرد تغییر داد. دیاباته پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و دروازه پیکان را در دقیقه ۱۷ باز کرد.


بیشتر بخوانید: خبر خوش بر‌ای هواداران استقلال


در ادامه پیکانی‌ها سعی کردند با در اختیار گرفتن توپ به سمت دروازه استقلال بروند و در این کار هم تا حدودی موفق بودند، اما در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه حریف آنچنان قدرتمند ظاهر نشدند. این مالکیت هم کمی بعد از دست رفت و دوباره شاگردان فرهاد مجیدی بازی را در اختیار گرفتند و حملاتی را روی دروازه حریف ایجاد کردند.

در دقیقه ۳۹ بازی و در یکی از این حملات محمد نادری یک ارسال بلند روی دروازه پیکان کرد و محمد دانشگر که جلو کشیده بود و در نزدیکی تیر دوم دروازه پیکان حضور داشت این ارسال را با یک بغل پا تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، نادر محمدی، ابراهیم صادقی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی، محمد ستاری، سامان فلاح، مجید عیدی، رضا جبیره و اسماعیل بابایی.

منبع: ایسنا
ارسال نظر