دلیل به صدا افتادن اتاق خودرو چیست؟

اتاق خودرو‌ها به دلیل استفاده طولانی مدت، معمولاً به صدا در می‌آید. البته این مشکل برای خودرو‌های با کیفیت ساخت بالاتر ممکن است کمتر رخ دهد. اما چرا این اتفاق می‌افتد؟

علت استارت نخوردن خودرو چیست؟

در این مقاله، به بررسی هفت دلیل که می‌تواند باعث عدم راه‌اندازی خودرو شود، پرداخته شده است. اگر شما نیز با این مشکل روبرو شده‌اید، توصیه می‌شود این مقاله را مطالعه کنید.

چه چیزهایی گارانتی خودرو را باطل می‌ کند

گارانتی خودرو، جزو خدمات پس از فروش خودرو‌های صفر کیلومتر دسته‌بندی می‌شود. برخی بر این باورند که تمامی ایرادات خودرو در زمان گارانتی برعهده شرکت خودروساز است، اما چنین نبوده و با انجام برخی تغییرات جزئی، احتمالاً گارانتی خودروی شما باطل شود.

روغن موتور مناسب برای پژو ۲۰۶ کدام است؟

یکی از نگرانی‌های اصلی بسیاری از افراد، انتخاب روغن موتور مناسب برای خودروی خود است. در این مقاله، به بررسی روغن موتور مختلف برای خودرو‌های پژو ۲۰۶ (Peugeot ۲۰۶) و روغن مناسب برای انواع تیپ‌های این خودرو می‌پردازیم.

روغن موتور مناسب برای خودرو پراید کدام است؟

یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های بسیاری از افراد، انتخاب روغن موتور مناسب برای خودروی خود است. در این مقاله، ما روغن موتور مورد استفاده در خودروی پراید را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم کدام نوع روغن برای این خودرو بهتر است.

چه موقعی باید شمع‌های خودرو را تعویض کنیم؟

شمع خودرو یکی از اجزای حیاتی در سیستم اشتعال موتور است. این قطعه درگیر در فرایند اشتعال سوخت در سیلندر‌های موتور است و نقش مهمی در ایجاد جرقه ایجاد شده توسط سیستم اشتعال دارد. جرقه ایجاد شده توسط شمع، مخلوط هوا و سوخت را در سیلندر‌ها اشتعال می‌دهد و نیروی لازم برای حرکت چرخ‌ها را ایجاد می‌کند.

چرا تنظیم فرمان خودرو بهم می خورد؟

به هم خوردن تنظیم فرمان خودرو می‌تواند علت‌های متفاوتی داشته باشد. با آشنایی به این علل، می‌توانید سبک رانندگی خود را کمی تغییر داده و از وارد شدن آسیب کمتری به این بخش از خودروتان جلوگیری کنید.

بحرین شرکت خودروسازی مک لارن را خرید

گروه مک لارن صاحب جدیدی دارد. شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین (Bahrain Mumtalakat Holding Company)، صندوق سرمایه گذاری دولتی این کشور، مالکیت کامل این خودروساز را در اختیار گرفته و سهام خود را از ۶۰ درصد به ۱۰۰ درصد افزایش داده است.
1 صفحه