خودرویی که جایش در بازار ایران خالی است + عکس

نیسان قشقایی یکی از پیشگامان کراس اوور‌های مدرن بوده و به‌تازگی در نسل سوم آن، تغییراتی در طراحی و فناوری ایجاد شده است. این تغییرات به جهت نزدیک شدن به محصولاتی مانند آریا EV صورت گرفته است.

رضوانی موتورز، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند

رضوانی در حال ورود به دنیای پورشه‌هایی با تم کلاسیک است. شما می‌توانید یک پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ را داشته باشید که با پنل‌های بدنه‌ای و کارایی ارتقا یافته تغییر کرده است. جدیدترین محصول رضوانی، RR ۱ نام دارد که در سه نسخه با قدرت ۵۵۰ تا ۷۵۰ اسب بخار موجود است.

پژو ۲۰۷ i با موتور TU ۳؛ پیرمرد فرانسوی با موتور اسقاطی

ایران‌خودرو سال گذشته پژو ۲۰۷ i با موتور TU ۳ را روانه بازار کرد که پس از توقف تولید پژو ۲۰۶ تیپ دو می‌توانست جایگزین مناسبی برای این خودرو باشد. اما قیمت‌گذاری نه‌چندان جالب و نبود کوچک‌ترین تفاوت در قوای محرکه می‌تواند پاشنه‌آشیل محصول جدید ایران‌خودرو باشد.

جدیدترین شاسی بلند ایرانی نام نیسان + عکس

نیسان اولین تیزر رسمی جدیدترین مدل قشقایی را منتشر و برخی از به روز رسانی‌های بیرونی و داخلی را فاش کرد. فیس لیفت این شاسی بلند کامپکت در تاریخ ۱۷ آوریل در اروپا به نمایش درخواهد آمد و در ماه‌های آینده به سایر بازارها وارد خواهد شد.

معرفی رقیب کره‌ای جدید تویوتا لندکروز + عکس

تعداد کمی از خودروسازان درخششی مشابه هیوندای را داشته‌اند که همچنان مدل‌های جدید و به روز را با سرعت زیادی عرضه می‌کند. یکی از خودرو‌هایی که برای به روز شدن در نظر گرفته شده است، پلیسید ۲۰۲۶ خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا رندری از این شاسی بلند فول سایز کره‌ای را بررسی کنیم.

معرفی مرسدس بنز G کلاس با پیشرانه شش سیلندر هیبرید

مرسدس بنز در حال حاضر در حال آماده‌سازی و تولید نسخه به‌روزشده خودروی G-Class است. این نسخه جدید با بهبود‌ها و تغییراتی در بخش فناوری، ظاهر و پیشرانه به بازار عرضه خواهد شد. یکی از تغییرات مهم این مدل، استفاده از یک موتور شش سیلندر جدید به جای موتور V ۸ است. این تغییر به منظور بهبود عملکرد و کارایی خودرو انجام شده است.
1 صفحه