نجات باغ گیاه‌شناسی؛ مال‌باختگان ارتش دوباره سر خط / جنجال ساختمان‌سازی ارتش در حوالی چیتگر

سایه ساختمان‌های بلند از روی سر باغ گیاه‌شناسی برداشته شد و همه نفس راحت کشیدند با این حال خانواده‌های مال‌باخته به نقطه سر خط برگشته‌اند و بعد از سال‌ها انتظار و سرمایه‌گذاری جز یک خط وعده اختصاص زمین جدید هیچ در دست ندارند.

شنبه محبوب و پنجشنبه مغموم؛ صفر تا ۱۰۰ پیشنهاد افزایش تعطیلات آخر هفته

تعطیلی شنبه باعث می‌شود علی‌رغم از دسترس خارج بودن جمعه، شنبه و یکشنبه برای مراودات تجاری با سایر نقاط دنیا، بقیه روز‌های هفته مثل دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه گزینه‌هایی ایده‌آل برای بازرگان، تجار، صرافان و معامله‌گران باشند

پایان سکوتِ مجلس مقابل دولت، هرچند دیرهنگام / قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست

حلقه حامیان رئیسی در پارلمان روز به روز کوچکتر می‌شود، حلقه‌ای که دو سال و اندی پیش پای بیانیه حمایت از او برای کاندیداتوری را امضا کرده بودند، اما در گذر زمان، حمایت‌ها کمرنگ و کمرنگ‌تر شد.

وضعیت هواشناسی امروز

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اغلب استان‌های نیمه شرقی کشور خبر داد و اعلام کرد که سامانه بارشی جدید روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) از غرب کشور وارد خواهد شد.

خاورمیانه و این بار نبرد کریدور‌ها/ چگونه ایران در ۷ محور و کریدور دور خورد؟/ حتی مسیر افغانستان به ترکیه نیز ایران را دور زده است

یک تحلیلگر مسائل منطقه‌ای می‌گوید: سفر اردوغان به عراق و همین طور سفر السودانی به آمریکا که یک هفته به طول انجامید، نشان دهنده این است که تغییرات بسیار گسترده در ژئوپلتیک منطقه صورت می‌گیرد و این دولت‌ها در حال نزدیک شدن به یکدیگر هستند و هر روز در مقابل ایران متحدتر می‌شوند و ما هم از جهت سیاسی و هم از جهت اقتصادی در یک انزوای آزار دهنده‌ای قرار می‌گیریم.

بهترین فیلم های تاریخ سینمای هند

تاریخ سینمای هند به دهه‌های ۱۹۱۰ و ۱۹۲۰ برمی‌گردد که با ظهور فیلم‌هایی همچون «راجا هاریش‌چاندرا» و «دیوانا باغ»، صنعت سینمایی هند به راه خود ادامه داد. در دهه‌های بعدی، با استفاده از تکنیک‌های نوین ساخت فیلم و ایجاد داستان‌های جذاب، صنعت سینمایی هند به یکی از مهمترین صنایع سینمایی جهان تبدیل شد.
1 صفحه