توافق مهم روسیه و ارمنستان

طبق اعلام سخنگوی کرملین، رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین و نخست‌وزیر ارمنستان نیکول پاشینیان در جریان دیدار دیروز در مسکو بر سر خروج پرسنل روسیه از چند منطقه ارمنستان توافق کردند.

کنایه آذری جهرمی به خبرگزاری دولت

وزیر پیشین ارتباطات در مطلبی با عنوان «آمارِ دروغ ، دروغِ آماری» نوشت: خبرگزاری دولت،ایرنا، به نقل قول از سازمان ثبت احوال نوشت: «پس از سه دهه، آمار طلاق در کشور کاهشی شد».

شهادت استورمی دنیلز علیه ترامپ

استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های پورن، روز سه‌شنبه ۷ مه، با حضور در دادگاه شهادت داد که در سال ۲۰۰۶ با دونالد ترامپ رابطه داشته و قبل از انتخابات ۲۰۱۶ بابت مخفی نگه داشتن این موضوع حق‌السکوت گرفته است.

آقای بانکی‌پور حواستان به سفره مردم باشد نه تختخواب مردان ترکیه‌ای

آتاترک، شخصیت مهم تاریخ ترکیه است که اغلب شهروندان این کشور برایش احترام قائل هستند و بی احترامی یک سیاستمدار ایرانی به رهبر فقید ترک‌ها می‌تواند زمینه ساز واکنش متقابل شود و این، به سود دو ملتی نیست که با احترام و حسن همجواری، در کنار هم زندگی می‌کنند. بانکی پور نمی‌داند که حرمت‌ها باید حفظ شوند و پرده دری نشود؟!

کدام نماینده مجلس ۱۴۰ سکه گرفت؟

پرونده اصلی که سرنخ دریافت ۱۴۰ سکه در آن به دست آمد، مربوط به هلدینگ توسعه ملی است که بابک سعیدی مدیر عامل آن مدتی به اتهام تخلفات اقتصادی توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شد.

ورود یک مسافر در بحبوحه بحران انتخابات پارلمانی؛ انگیزه بارزانی از حضور در تهران چه بود؟ / درخواست اقلیم کردستان از ایران چیست؟

بافل طالبانی که شهریور سال ۱۴۰۲ به ایران سفر و با وزیر خارجه و رئیس مجلس دیدار کرده بود، مواضع نزدیکی با جمهوری اسلامی دارد و این گمانه زنی درباره انگیزه سفر بارزانی برای وساطت ایران در ماجرای بحران انتخابات پارلمانی در اقلیم کردستان را افزایش داده است.

شهردار مرند بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.
1 صفحه