بیت کوین همچنان در مسیر رشد

ارزش بیت کوین به ۶۶ هزار و ۴۸۵ دلار رسید که در ۲۴ ساعت اخیر رشد ۰.۷۴ درصدی داشته است حجم بازار بیت کوین در این مدت بیش از ۲۵ میلیارد و دلار بوده است و رشد هفتگی آن نیز بیش از ۷ درصد شد.

بیت کوین رکورد زد

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

بیت کوین آماده رویارویی با رویداد هاوینگ

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که در ساعات آینده رویداد هاوینگ به وقوع خواهد پیوست و درآمد ماینر‌ها به ۳.۱۲۵ بیت‌کوین کاهش خواهد یافت. پیش‌بینی‌های متعددی درخصوص روند قیمتی بیت‌کوین پس از وقوع هاوینگ انجام شده است که عمده آن‌ها بر نزولی شدن قیمت آن تاکید دارند.

روند نزولی بیت‌کوین تشدید خواهد شد؟

با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ کارشناسان حوزه کریپتو برآورد‌های متعددی را ارائه کردند که از سیر نزولی قیمت بیت‌کوین پس از این واقعه حکایت دارد. در مقابل آن‌ها تاکید کردند که طلای جهانی به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و تا پایان سال جاری رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه خواهد کرد.

سه عامل اثرگذار بر شیب قیمتی شاه‌نشین کریپتو

تشدید ریسک‌ها در خاورمیانه بار دیگر تیر خود را در بازار‌های جهانی رها کرد و به ریزش قیمتی دارایی‌های کریپتو منجر شد. بر این اساس رهبر رمزارز‌ها شنبه ۱۳ آوریل را با سقوط به کانال ۶۱هزار دلاری آغاز کرد و به نوسان در این کانال پرداخت. در این میان خوش‌بینی سرمایه‌گذارانی که با امید به رویداد هاوینگ وارد بازار کریپتو شدند، از سقوط قیمتی بیشتر این دارایی جلوگیری کرد و موجب رشد آن تا کانال ۶۴هزار دلاری شدند. ۲۴

رمزارز‌ها در تعطیلات پا پس کشیدند

در حالی که بازار‌های جهانی در تعطیلات آخر هفته به سر می‌برند، بیت‌کوین با کاهش قابل توجه به محدوده ۶۷ هزارتایی بازگشت تا بار دیگر بازار رمزارز‌ها قرمزپوش شود. از سوی دیگر، برخی از اعضای فدرال‌رزرو آب پاکی را روی دست فعالان بازار ریختند و اعلام کردند تا زمانی که از بازگشت رشد شاخص قیمت‌ها به محدوده ۲ درصدی اطمینان حاصل نکنند، کاهش نرخ بهره سیاستی به تعویق خواهد افتاد. این اظهارات قیمت طلا را در روز پایانی بازار‌ها با کاهش مواجه کرد، اما برخی صاحب‌نظران روند افزایشی طلا را ادامه‌دار می‌بینند.

بیت کوین سقوط کرد

ارز‌های رمزپایه اصلی جایگاه خود را از دست دادند و سود‌های کوتاه‌مدت روز‌های قبل را از بین بردند، زیرا به نظر می‌رسد بازار‌ها با آخرین اظهارات سیاست‌گذاران فدرال رزرو متزلزل شدند.

بهترین ساعت برای خرید و فروش بیت کوین

به گفته تحلیلگران، بیت کوین از زمان راه‌اندازی ETF‌های اسپات خود، بیشترین سوددهی روزانه خود را خارج از ساعات معاملاتی ایالات متحده ثبت کرده است. این روند برعکس روند مشاهده‌شده در دو سال گذشته است، زمانی که بیشترین سوددهی روزانه بیت کوین در ساعات معاملاتی ایالات متحده بود و قیمت این رمزارز در طول ساعات معاملات آسیایی کاهش پیدا می‌کرد.

چرا BCH این روز‌ها ترند شده است؟

به غیر از رویداد هاوینگ بیت کوین (BTC)، چند اتفاق دیگر در بازار کریپتو در حال رخ دادن است که یکی از مهم‌ترین آنها، رویداد هاوینگ بیت کوین کش (BCH) است.
1 صفحه