فیلم/پاداش ۱۸ میلیونی فرزند آوری در یک وزارت خانه

مریم کارگر نجفی، معاون وزیر نیرو، در برنامه‌ای در صداوسیما از «احساس تکلیف» این وزارتخانه نسبت به موضوع ازدواج و فرزندآوری صحبت کرد و از پاداش‌های ۱۰ تا ۱۸ میلیونی برای تشویق کارکنان به این امر پرده برداشت.

فیلم تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!

گروهی از کاربران یوتیوب ویدیوی تبلیغی را دیدند که در واقع تبلیغات وزارت امورخارجه رژیم اسرائیل است. در این ویدیوی تبلیغاتی، بخشی تقطیع شده از بیانات رهبری به همراه تصاویری از حمله ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسولگری ایران در دمشق منتشر و سپس تصاویری از لندن قرار داده شده و ادعا می‌شود مقصد بعدی موشک‌ها، انگلیس است. این ویدیو در ادامه می‌خواهد قبل از آنکه دیر شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی تحریم شود! این ویدیو را می‌بینید.

فیلم/جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران!

یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیو‌ها را می‌بینید.

فیلم/ ماشین لوکسی که هادی چوپان سوار می شود

هادی چوپان (زادهٔ ۴ مهر ۱۳۶۶) بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را آغاز کرد و سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود. نخستین حضور چوپان در مستر المپیا مربوط به سال ۲۰۱۹ بود. او در مستر المپیا ۲۰۲۲ موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. چوپان در سال بعد موفق به دریافت مقام دوم مستر المپیا شد. تنها بدن‌ساز ایرانی که پیش از چوپان توانسته بود از ایران به مستر المپیا رفته و رقابت کند، بیت‌الله عباس‌پور بود که هفدهمین مرد مستر المپیا در سال ۲۰۱۳ لقب گرفت.

فیلم/ با طراح ایرانی شرکت ب ام و آشنا شوید

نادر فقیه زاده متولد ۱۳۵۵ که از همان ابتدا به آلمان مهاجرت کرد و پس از فارغ التحصیلی در رشته طراحی داخلی خودرو در شرکت بی ام و مشغول به فعالیت شد. از مهمترین پروژه‌های نادر فقیه زاده می‌توان به طراحی بدنه سری ۶ کوپ، سری ۶ گرن کوپه و سری ۶ کانورتبل اشاره کرد. البته ناگفته نماند که فقیه زاده در حال حاضر از کمپانی بی ام و جدا شده و با یک شرکت چینی به نام آواتار همکاری می‌کند. کسی که در آخرین نسخه طراحی خودش یعنی AVATAR۱۲ اوج خلاقیت و تکنولوژی را به دنیا نشان داده و انقلابی در طراحی خودرو به پا کرده است.

فیلم/ وقوع سیل بزرگ در چین

شهر شنژن چین واقع در استان وانگ‌دونگ به دلیل بارش باران‌های سیل آسا هشدار قرمز صادر کرده است؛ در مجموع حدود ۱۱۰ هزار نفر از ساکنان این استان تخلیه شده اند

فیلم/توضیحات سخنگوی دولت درباره افزایش تعطیلات آخر هفته

بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی: ▪️دولت معتقد است انتخاب روز تعطیل باید متناسب با اقتضائات زمانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... صورت بگیرد و تصمیم گیری انعطاف پذیری داشته باشیم. ▪️موضوعی که در مجلس درباره افزایش تعطیلات در دستور کار است، لایحه دولت بوده است. پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روز‌ها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.

فیلم/ واکنش وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس

علی آبادی، وزیر صمت در واکنش به افزایش قیمت خودروی پژوپارس گفت: سیاست شخصی من این است که سامانه یکپارچه خودرو حذف شود و مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند. در خصوص افزایش قیمت پژو پارس هم مسئول تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است وزارت صمت سیاست گذار نیست ما فقط مجری هستیم.

فیلم/ صحبت‌های قالیباف درباره تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو

رئیس مجلس، در پاسخ به تذکر درباره مشکلات توزیع دارو: بعد از بررسی‌ها و جلسات برگزار شده درباره دارو، شخص بنده نیز جلسه جداگانه‌ای با بانک مرکزی و وزارت بهداشت داشتم. براساس گزارش جمع‌بندی نظارتی کمیسیون بهداشت از این جلسه، سه دستگاه سازمان برنامه، بانک مرکزی و وزارت بهداشت دراین‌باره مسئول هستند. قطعاً بانک مرکزی در واگذاری ارز در اواخر بهار و ابتدای تابستان تأخیر داشته است.
1 صفحه