اینفوگرافی/ دلایل عجیب ابطال گارانتی توسط خودروسازان داخلی

گارانتی خودرو جزو خدمات پس از فروش خودروهای صفر کیلومتر دسته‌بندی می‌شود. برخی بر این باورند که تمام ایرادات خودرو در زمان گارانتی بر عهده شرکت خودروساز است، اما چنین نیست و با انجام برخی تغییرات جزئی، احتمالاً گارانتی خودرو شما باطل شود.

اینفوگرافی/چگونه اخبار جعلی را شناسایی کنیم؟

منبع خبر چه کسی است؟ آدرس صفحه را بررسی کنید. نویسنده چه کسی است؟ تاریخ مطلب برای چه زمانی است؟ به مطلب معتبری ارجاع داده است یا نه؟ آیا متن ویرایش شده یا غلط املایی دارد؟ آیا خبر یا محتوا توسط منابع دیگر تایید شده است؟

اینفوگرافی/ متوسط تغییر قیمت کالا‌های خوراکی

مرکز آمار ایران اسفند سال گذشته، تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالا‌های خوراکی در مناطق شهری کشور را اعلام کرد، در این اینفوگرافیک شش گروه از کالا‌های خوراکی را مشاهده می‌کنید.

اینفوگرافی/ میزان رشد قیمت دلار در ۲ سال و نیم اول دولت رئیسی و روحانی

قیمت دلار در مدت زمانی که از آغاز فعالیت ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم می‌گذرد، از ۲۳ هزار تومان به نیمه‌های کریدور ششم صعود کرده و رشد ۱۷۵ درصدی داشته است. اما این اعداد و ارقام در همین بازه زمانی در دولت یازدهم (دور نخست فعالیت حسن روحانی) چگونه بود؟

اینفوگرافی/غذای مورد علاقه کریستیانو رونالدو چند؟

قرار است در پرونده جدید گرافیک «تجارت‌نیوز» هزینه غذا‌ها را حساب کنیم. براساس گزارش‌های خبری، «کریستیانو رونالدو» علاقه زیادی به این غذای مدیترانه‌ای دارد. حالا اگر یک خانواده چهار نفره بخواهنداین غذا را تهیه کنند؛ چقدر باید هزینه کنند؟

اینفوگرافی/نحوه دریافت وام فرزندآوری اعلام شد

وام فرزندآوری در سال ۱۴۰۳ با تغییراتی همراه بوده است که از جمله آن می‌توان به افزایش مبلغ وام و حذف کارت پایان خدمت برای دریافت وام فرزندآوری اشاره کرد، بر همین اساس افراد می‌توانند برای ثبت‌نام به وبگاه ve.cbi.ir مراجعه کنند.

اینفوگرافی/قیمت خودرو در ۳۰ ماه ابتدایی ۴ دولت اخیر چقدر افزایش یافت؟

با گذشت حدود ۳۰ ماه از فعالیت دولت ابراهیم رئیسی قیمت خودرو جهش‌های کم‌سابقه‌ای پیدا کرده است. چنان‌که پراید در این دو سال و نیم ۱۶۴ درصد گران شد. اما وضعیت بازار خودرو در دو سال و نیم ابتدایی سه دولت قبل چگونه بوده است؟
1 صفحه