دیپال جی ۳۱۸؛ شاسی بلند جدید چانگان به بازار می آید + عکس

حدود ۲ ماه پیش به معرفی شاسی بلند دیپال چی ۳۱۸ پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. همانطور که اشاره شد، برند دیپال یکی از زیرمجموعه‌های چانگان است که چانگان آن را در سال ۲۰۰۸ به منظور توسعه محصولات مبتنی بر انرژی‌های نوین تشکیل داد.

تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار + عکس

وزارت صمت در دوره جدید مدیریت خود به دنبال این است تا شبکه حمل و نقل عمومی درون شهری را به سمت استفاده از خودرو‌های برقی سوق دهد در این راستا ایران خودرویی‌ها نیز دست به کار شده تا در تامین تاکسی‌های برقی مشارکت کنند.

معرفی تایکان توربو GT؛ قدرتمندترین پورشه با قیمت سنگین + عکس

راز بهبود رکورد‌های محصولات قبلی پورشه در تایکان توربو جی تی جدید به استفاده از سیلیکون کاربید در ساختار موتور الکتریکی محور عقب مربوط می‌شود که در عین حال در زمینه مهندسی وزن نیز یک برگ برنده را در اختیار مهندسان پورشه قرار داده است.

این مرسدس بنز برای آخرالزمان است + عکس

متخصصان امنیتی Inkas نسخه‌ای زرهی از نسل فعلی سدان S ۵۸۰ را ساخته اند که به اندازه کافی در برابر حملات تفنگ‌های انفرادی یا نارنجک‌های دستی در صورت سقوط جامعه مقاوم خواهد بود.

پرتقاضاترین بنز در سامانه خودرو‌های وارداتی جانبازان +عکس

براساس گزارش اسب‌بخار، بیشترین تقاضا در سامانه جانبازان مربوط به دو برند آلمانی بنز و ب‌ام‌و بوده‌است؛ براین اساس مرسدس بنز A ۱۸۰ سدان با ۸۱۱ درخواست در رده اول، بنز C ۱۸۱ با ۶۹۱ درخواست در رده دوم و ب‌ام‌و ۳۱۸ i با ۶۶۵ درخواست در رده سوم قرار گرفتند.

این ۲ خودرو، نیامده مدل عوض کردند

دو خودرو از محصولات برند کیا که در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی عرضه شده بودند، مدل عوض کرده و با امکانات جدید متفاوت در دسترس متقاضیان قرار گرفتند.

رقیب چینی هوندا و فولکس به ایران می آید + عکس

نسخه Honor Edition بی وای دی Yuan Plus به تازگی وارد بازار چین شده و ۲۲۰۰ دلار ارزان‌تر از قبل عرضه می‌شود. این مدل در بازار‌های خارج از چین به نام Atto ۳ شناخته می‌شود که شاید به بازار ایران هم راه پیدا کند.
4 صفحه