فیلم/ جنگ تخم‌مرغی در تل آویو به خاطر کرونا!

وضع بحرانی ایتالیا و اسپانیا در پی شیوع کرونا، همچنین ناتوانی رژیم صهیونیستی در واردات تخم‌مرغ و ده برابر شدن قیمت آن، بحران و جنگ تخم‌مرغی را در فروشگاه‌های سرزمین های اشغالی بوجود آورده است.

فیلم/گاف‌های سریال پایتخت ۶

سریال «پایتخت ۶» که جزء سریال‌های پرمخاطب نوروز است به لحاظ ساختاری هم ایرادهایی داشته است. اگرچه انتقادهای بسیاری به محتوای این سریال هم وارد شد .

فیلم/ ترافیک نگران کننده بزرگراه شهید همت

سرهنگ رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه (۱۶ فروردین ماه) اظهار داشت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از ستاری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از خروجی ستاری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از اشرفی اصفهانی، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از تیموری، آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از ۹ دی دارای بار ترافیکی نسبتا سنگینی هستند.

فیلم/خبر مهم معاون رئیس‌جمهور درباره زمان آغاز پیک نزولی کرونا و بازگشایی گام به گام مشاغل تعطیل

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: به همراهی ۷۰ درصدی مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی از اردیبهشت ماه با ورود بیماری به پیک نزولی و تداوم نکات بهداشتی، می‌توان مشاغلی که فعالیت‌شان محدود شده را مجددا آغاز کرد.
1 صفحه