فیلم/ جنوب تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!

علیرضا دائمی، معاون وزیر اسبق نیرو: ۴۷ درصد آب‌شیرین‌کن‌های دنیا در منطقه خلیج فارس است، ولی کشور ما کلا از چنین چیزی بی‌بهره است. کل آب‌شیرین‌کن‌های ما حتی توان شیرین کردن یک میلیون متر مکعب در طول روز هم ندارند

فیلم/ رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی تحریم نمی شود

رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند/ آن‌ها تبعیت محض و تسلیم ما را می‌خواهند معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود

فیلم/ وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو موافقت کرد

وزیر صمت درباره سامانه یکپارچه خودرو گفت: سیاست شخصی من این است که سامانه یکپارچه خودرو حذف شود و مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند. عباس علی آبادی در ادامه افزود: در خصوص افزایش قیمت پژو پارس هم مسئول تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است وزارت صمت سیاست گذار نیست ما فقط مجری هستیم.

فیلم/ یزد را آب برد!

به دنبال وقوع بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان یزد به ویژه شهرستان‌های بهاباد و اردکان، برخی نقاط استان یزد سیلابی شدند.

فیلم/پاداش ۱۸ میلیونی فرزند آوری در یک وزارت خانه

مریم کارگر نجفی، معاون وزیر نیرو، در برنامه‌ای در صداوسیما از «احساس تکلیف» این وزارتخانه نسبت به موضوع ازدواج و فرزندآوری صحبت کرد و از پاداش‌های ۱۰ تا ۱۸ میلیونی برای تشویق کارکنان به این امر پرده برداشت.
1 صفحه