فیلم/ آتش سوزی در محله پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

فیلم/ترس و وحشت خبرنگار بی بی سی از موشک‌های ایران

خبرنگار BBC بعد از بازدید از پایگاه نواتیم اسرائیل: آنچه که ما دیدیم واقعا وحشتناک است؛ مخزن سوخت موشک پرتاب شده ۱۱ متر است. به اضافه ۴۵۰ کیلوگرم مواد منفجره در کلاهک جنگی که با برد ۱۶۰۰ کیلومتر، فاصله ایران تا اسرائیل را راحت طی کرد.

فیلم/ تعطیلی اشتباه پنجشنبه‌ها

انتقاد از انتخاب پنجشنبه به‌عنوان دومین روز تعطیل هفته، در حالی ادامه دارد که جمعی از شهروندان با راه‌اندازی یک کارزار اعتراضی، خواستار تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنجشنبه‌ها شده‌اند. این موضوع واکنش اتاق بازرگانی تهران و کنفدراسیون صادرات ایران را به دنبال داشت و آن‌ها در بیانیه‌هایی جداگانه انتخاب پنجشنبه را به باد انتقاد گرفتد. روز‌های تعطیل در کشور‌های مسلمان از جمله قطر، لبنان و عربستان «جمعه و شنبه» یا «شنبه و یکشنبه» است. با این حال در کشور ما دولت و نمایندگان مجلس به دنبال تعطیل کردن پنجشنبه در کنار جمعه هستند.

فیلم/ آتش‌سوزی در بازار قدیم بندرعباس

چندین مغازه در بازار قدیم بندرعباس روبروی اسکله حقانی در بلوار ساحلی دچار حریق شده‌اند. نیروهای امدادی و آتش‌نشانی از چندین ایستگاه به محل حادثه اعزام شده‌اند.

فیلم/سیلی محکم ترانه علیدوستی به گوش پریناز ایزدیار

روز گذشته، مادر ترانه علیدوستی خبر از ابتلای این بازیگر زن سینما به یک بیماری خبر داد. خبری که باعث نگرانی طرفداران این ترانه علیدوستی شد، اما بنابر گفته مادرش حال او خوب است. در همین راستا، ۱۰ سکانس ماندگار از سریال شهرزاد را مشاهده می‌کنید.
3 صفحه