عکس/ مریم مؤمن بیماری گرفت

استوری جدید مریم مومن را می‌بینیم که بعد از اینکه آن را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد، در فضای مجازی به سرعت وایرال شد. بازی موفق مریم مومن در سریال «بانوی عمارت» باعث درخشش و دیده شدن او شد.

عکس/ فرشته حسینی دختر گاوچران شد

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده عکس متفاوتی از خودش در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. در این سلفی او با کلاه و بدون روسری ظاهر شده است.

عکس/ استایل شیک هدیه بازوند با کراوات بنفش

هدیه بازوند، بازیگر سریال «نون خ» عکس جدیدی از خود با یک استایل بهاری منتشر کرد و سال نو را تبریک گفت. هدیه بازوند (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۶۶ در بندرعباس) بازیگر اهل ایران است. او با بازی در نقش «روژان» در مجموعه نون خ به شهرت رسیده است.

عکس/ عشوه جنجالی سمیرا حسن پور

19 ثانیه پیش بدون دیدگاه سمیرا حسن پور بازیگر خوش چهره و نچرال ایرانی می باشد که در عین سادگی چهره بسیار خوش آرایش است، خانم به تازگی رخُ زیبایی از خود نشان داد.

عکس/ یکتا ناصر و منوچهر هادی آشتی کردند؟

یکتا ناصر و منوچهر هادی امروز با حضور در دادسرای جنایی به اختلافات چند روز گذشته خود بر سر نگهداری از دخترشان پایان داده و به توافق دو‌طرفه در این رابطه رسیدند. آن‌ها همچنین پست‌های چند روز گذشته خود در شبکه‌های اجتماعی را پاک کردند. ‏

عکس/ پدرام کریمی در کنار همسر و پسرش

عکس خانوادگی از پدرام کریمی، مجری صداوسیما در عید نوروز پربازدید شده است. پدرام کریمی، مجری تلویزیون، او ۲۹ تیر سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات نمایشی است. پدرام کریمی با یاسمن شاه حسینی از طراحان گریم ازدواج کرده است.

بازار رشت در عید نوروز

اقلیم و آب و هوای مطبوع، لطیف و طبیعت تماشایی رشت، با مردم با صفای این کلانشهر و کوچه ها و خیابان ها از جذابیت ویژه روزهای نخست بهار هستند که مجموعه این زیبایی ها در کنار بازارهای رنگین برای گردشگران در تعطیلات نوروز جذابیت ویژه ایی دارند.

افطارخونه تهران کجاست؟

پیاده‌راه «افطارخونه» ویژه ماه مبارک رمضان، از اول تا دهم فروردین از افطار تا ساعت ۱۰ شب، در پیاده‌راه بلوار کشاورز با آش و افطاری‌های ویژه دیگری، میزبان روزه‌داران خواهد بود. افطارخونه، حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا بلوار کشاورز به طول ۱۲۰۰ متر و با نورپردازی و آذین‌بندی ویژه‌ای فضاسازی شده است. همچنین این افطار خونه با حضور ۲۲ موکب برگزار می‌شود که این موکب‌ها با هویت مکان‌های تاریخی شهر تهران مثل کاخ گلستان، عمارت مسعودیه و شمس‌العماره طراحی و نام‌گذاری شده است.

اولین عکس از مظنونان حمله تروریستی شب گذشته مسکو

مدارک ارسال شده به تمام ادارات پلیس در منطقه فدرال مرکزی روسیه پس از حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. مجرمان مظنون ممکن است سلاح و مواد منفجره در اختیار داشته باشند.  به افسران پلیس دستور داده شده است که اقدامات ایمنی شخصی را رعایت کنند. تمام پرسنل بر جستجوی مظنونان متمرکز هستند. همه مظنونان شهروندان تاجیکستان هستند.

عکس/ واکنش‌ها به حلق‌آویز کردن ۴ روباه در مرزن‌آباد

در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستا‌های بخش مرزن آباد، رییس دادگاه عمومی و انقلاب این بخش به مالک این بنا برای معرفی به دادگاه فرصت چهار روزه داد.
2 صفحه