تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
طی یادداشتی؛

جعفر آهنگران راهبرد‌های توازن عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش را اعلام کرد

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش راهبرد‌های توازن عملکرد این سازمان در ۴ حوزه، کارکنان، فرایند‌های داخلی و عملیاتی، مشتریان و ذینفعان و امورمالی را عنوان کرد.

منطقه آزاد کیش

اقتصاد۲۴ جعفر آهنگران در یادداشتی برای توازن عملکرد این سازمان در ۴ حوزه، کارکنان، فرایند‌های داخلی و عملیاتی، مشتریان و ذینفعان و امورمالی راهبرد‌هایی را ارائه کرد.

وی با اشاره به دستاورد‌های قابل ملاحظه سازمان منطقه آزاد کیش در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که به مدد تلاش‌های شبانه روزی مدیران پیشین و کارکنان این سازمان میسر شده تصریح کرد: برای تمرکز تلاش‌های آینده همکاران و منابع سازمان در جهت تحقق اهداف راهبردی، باید بانگاهی علمی ۴ حوزه متمایز موردتاکید سازمان‌های موفق دنیا را در کانون توجه همه جانبه قرار داد.


بیشتر بخوانید: منطقه آزاد کیش پیشگام تامین منابع مالی در اجرای طر‌ح‌های عمرانی


به گفته جعفر آهنگران از طریق تشکیل ۴ کمیته کارکنان، فرآیند‌های عملیاتی و داخلی، مشتریان و ذینفعان، و مالی، مسائل سازمان پیگیری و گزارش‌های مربوط به مدیرعامل ارائه خواهد شد.

سرپرست سازمان منطقه آزادکیش کارکنان شایسته و توانمند را اصلی‌ترین دارایی هر سازمانی برشمرد و برضرورت رشد و یادگیری، افزایش توانایی و تامین نیاز‌های کارکنان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بهره مندی کارکنان از آموزش‌های لازم و تلاش برای افزایش توانایی و خلاق سازی و رفع دغدغه‌های آنان، فضا را برای بهبود مستمر فرآیند‌های داخلی و عملیاتی سازمان فراهم می‌کند اظهار داشت: با تشکیل کمیته منابع انسانی با حضور صاحبنظران، مهمترین نیاز‌های رشد و یادگیری و همچنین مسائل و چالش‌های کارکنان شناسایی و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی می‌شود.

آهنگران اظهارداشت: در راستای تحقق اهداف سازمان کمیته فرآیندها، به روز رسانی، بهبود و ساده سازی فرآیند‌های کاری و عملیاتی در بخش‌های مالی، عمرانی، پژوهشی، آموزشی، اطلاع رسانی و خط مشی گذاری و نظایر آن را متناسب با شرایط روز و نیاز‌های مشتریان و ذینفعان پیگیری می‌کند.

وی باتاکید بر اینکه بهبود فرآیند‌های داخلی و عملیاتی سازمان، رضایت مشتریان و ذینفعان را به دنبال خواهد داشت، گفت: ارتقای عملکرد فرآیند‌های سازمانی که نتیجه طبیعی رشد و یادگیری است، تضمین کننده جوانی و پویایی سازمان بوده است و سازمان منطقه آزاد کیش، به دلیل جایگاه برتر و نقش الگوسازی، بیش از هر سازمان دیگری نیازمند پویایی و شادابی است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، مشتریان، ارباب رجوع، مردم، گردشگران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را ازمولفه‌های مهم در تبین ماهیت وجودی سازمان و کارکنان برشمرد و گفت: متاسفانه در برخی سازمان ها، ارباب رجوع و ذینفعان، باوجود اهمیتی که دارند، کمتر مورد توجه قرار گرفته و حلقه مفقوده محسوب می‌شوند.

آهنگران ازتشکیل کمیته‌ای برای شناسایی نیاز‌ها و چالش‌های ذینفعان و ارائه راهکار‌های لازم برای افزایش رضایت مندی آنان خبر داد و افزود: تداوم رضایت آنان، زمینه ساز استمرار فعالیت و رشد عواید مالی سازمان است.

وی با بیان اینکه عملکرد هر سازمان، درنهایت خود را به شکل درآمد‌ها و هزینه‌ها در قالب صورت‌های مالی نشان می‌دهد اظهار داشت: چهارمین کمیته در جهت افزایش درآمد‌ها و منابع مالی و به طور همزمان، کاهش و اثربخشی هزینه ها، تلاش خواهدکرد و پیامد طبیعی این رویکردها، دستیابی به منابع پایدار مالی است.

جعفر آهنگران تاکید کرد: ساماندهی تحرکات و تحولات سازمانی در چارچوب حوزه‌های چهارگانه بی تردید از سازمان منطقه آزاد کیش، چهره‌ای نو، شفاف، پاک، پویا، چابک، انطباق پذیر و اخلاق گرا ارائه خواهد داد.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
برچسب منتخب
# مناطق آزاد
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار