اقتصاد۲۴- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، پروین فرشچی ادامه داد: در بدو ورود به قشم تغییرات محسوسی در نوع برخورد با گردشگران، مسیر تردد، خلوت بودن مسیر و بسیاری از مولفههای دیگر دیده میشود که این امر جز با کسب تجربه فعالیت در این ستاد ممکن نیست.
وی اضافه کرد: تجهیز و اتصال چشمههای سرویس بهداشتی در پارکها و کمپهای گردشگری به آب و فاضلاب شهری و سایر اقدامات صورت گرفته جهت ارائه خدمات شایسته به گردشگران و ساکنان، نشان از فعالیت بلندمدت و با برنامه هدفمند توسط سازمان منطقه آزاد قشم دارد.
بیشتر بخوانید:راه اندازی سیستم بیسیم بر بستر ایرانسل درستاد اجرایی خدمات سفر قشم
عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: هر گردشگری که بیش از ۲ تا سه سال به قشم سفر نکرده باشد، از لحظه ورود با تغییرات چشمگیر این جزیره مواجه میشود.
فرشچی در پایان از زحمات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تقدیر کرد و اظهار داشت: منطقه آزاد قشم مسئولیت اجتماعی خود را تا آنجا که ممکن است در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ به انجام خواهد رساند و از گردشگران تقاضا دارد با رعایت نکات بهداشتی به سلامتی خود و مردم شریف جزیره زیبای قشم یاری رسانند.