اقتصاد۲۴ -«میز خدمات الکترونیک سازمان منطقه آزاد قشم» با هدف ارائه خدمات مناسب به صورت غیرحضوری و کاهش بروکراسی جهت سرعت بخشیدن به فرآیندها و اعلام نتیجه درخواستها فعالیت خود را آغاز کرده است.
راه اندازی این خدمت گام مهمی در راستای ایجاد شفافیت و افزایش نظارت و حرکت سازمان منطقه آزاد قشم به سوی سازمانی الکترونیک و بدون کاغذ خواهد بود.
بیشتر بخوانید: قانون چگونگی مدیریت مناطق آزاد کشور اصلاح میشود
میز خدمات الکترونیک سازمان منطقه آزاد قشم با اتصال به سامانه مدیریتهای مختلف، در ابتدای امر به ارائه فعالیتهای مربوط به مدیریت املاک و مستغلات خواهد پرداخت و طی هفتههای آینده مراجعان سایر بخشهای سازمان از جمله معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، کارت شهروندی و... نیز از این خدمات استفاده خواهند کرد.
همچنین مراجعان میتوانند پس از احراز هویت و دریافت کد رهگیری مربوط به درخواستهای خود؛ پیگیری مراحل مختلف را به صورت مجازی و بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام دهند.
گفتنی است در مراسم افتتاح میز خدمات الکترونیک سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند.