تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱۵۷ نظر

عاشقانه‌های مهدی قایدی و همسر زیبایش+عکس

عاشقانه‌های مهدی قایدی و همسر زیبایش+عکس
مهدی قائدی تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

مهدی قایدی و همسرش

اقتصاد۲۴ – مهدی قائدی با انتشار این عکس نوشت:

تـو

که می‌خواهمش

عاشقانه‌های مهدی قایدی

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۰۸
ناشناس
18
22
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
این کجاش قشنگه همسر زیباش,,
فرزاد محمدی
خداییش خوشگله
ناشناس
امیدوارم خوشبخت بشن اونیکه باید بپسنده پسندیده حالا به دیگران چه ربطی داره حسودی کار خوبی نیس والبته فضولی
سارا
24
60
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
واقعا متاسفم برای این الگوهای جوانان ما
این از ظاهر خودشان اونم خانوم که اصلا بهم نمی خورن
جای مادرشه..ای خاک بر سرتون
بی بند و باری رو ترویج میدن
امیر
خخخخ چرا حسودی والا مث ماهه
ناشناس
40
51
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
مهدی دوست داشتنی پیرشین
ناشناس
23
26
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
چی شده هرورز عکس چیه
علی
20
26
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
یا حضرت عباس این زیباست؟؟؟؟!!!!
فرید
16
52
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
وقتی دعای خیر پدر ومادرت پشتت باشه
ناشناس
15
40
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
کجاش زیباست
Ami
0
3
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
عزیزممم ایشالا خوشبخت شن
ولی در واقع به هم نمیان
پروانه
0
2
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
والا ما زیبایی در این خانم نمیبینیم جز چند تا عمل که بیشتر آدم زده میسه
ناشناس
1
3
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
دخترعموش بوده عاشقش شده این چرت وپرتا چیه میگی بیمارید شماها
ناشناس
3
5
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
نمردیم معنی زیبایی روهم فهميديم
ناشناس
0
1
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
نمردیم معنی زیبایی فهميديم
علی
0
1
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
خودش از زنش قشنگ تره من کاش جای زنش بودم خخخخخ
ناشناس
0
3
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
من که زیبایی تو این زن نمیبینم
ناشناس
0
2
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
هم زشته هم بینمکه هم پیره.
ناشناس
0
2
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
اه خاک توسرتون که به این عجوزه میگین زیبا
ناشناس
1
6
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
ازقدیم گفتن علف به دهن بزی شیرین باشه به سنا چه ربطی داره که قشنگ هست یا نیست اصل دل هستش
ناشناس
1
2
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
این کجاش خوشگله
همش لبو دهنه
عملی
ssss
1
2
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
والا زیبا که چه عرض کنم همش عمله دیگه
امیر
0
2
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
دوستان دارن ازحسودی میترکن والا مث ماه میمونه
این مادرش هس؟
1
2
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
این مادرش هست؟
ناشناس
0
3
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
یا خدا این قشنگه؟
این زنه جایه مامانشه
من پرسپولیسی هستم چون میدونستم استقلال چه خریه
m
1
3
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
کجاش زیباست
اصلا جایی تو صورتش هست که نیاز به عمل نداشته باشه
عباس
0
1
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
یاخدا کجای این زیباست
ناشناس
0
2
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
کجاش زیباس جای مادرشه اصلا بهم نمیان
حسن
0
1
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
حد اقل ۱۰ سال ازش بزرگتره
ناشناس
1
7
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
قائدی خودش قشنگتره
آیوار
0
1
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
حیف حیف حیف گیرم نیفتادی
رضا
0
2
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
نمی دونم همه می‌خوان بجای ملت تصمیم بگیرند زندگی خودشه دوست داشته با این زن ازدواج کنه مهم اینه ، نظر تو برای خودت نگه دار برای زندگی خودت تصمیم بگیر بقیه خودشان هم مثل تو عقل دارند
خودش
0
2
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
مهدی خودش دوست داشتنی هست ولی چرا عکسای عاشقانه را در فضای مجازی می گذارنند
حالا می خواد همسرشون زشت باشه یا زیبا
امیدوارم همه مون عاقبت بخیر بشیم
ناشناس
0
8
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
یاااا خداااا
قشنگ ندیده بودیم الان دیریم
مونا
0
0
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
همسر زیبایش؟!!شوخی قشنگی بود بااون همه عمل حتی چال لپشم کاشته بازم خیلی زشته
ناشناس
0
1
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
اخه به شما چه ربطی داره که این زیباست یا نه حتما فوتبالیستمون از زنش راضی و خوشش میاد بابا به جای اینکه سر تو زندگی کسی کنید خودتونو اصلا کنید خجالت بکشید
بینام
1
1
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
همسرش یا مامانش؟اونم زیبا؟زیبا ندیدین؟
علی1382
0
1
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
طرف با کلی عمل جراحی و.. شده این بعد میگن زیبا
واقعا متاسفم زیا اونی هس که نقاشی اصلی خدا باشه نه فـیک!
ناشناس
0
2
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
آقای قایدی منظورت چیه که عکس خانوم بی حجابت رادرمعرض
عموم قرارمیدی؟
ناشناس
1
6
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
آقای قایدی منظورت چیه که عکس خانوم بی حجابت رادرمعرض
عموم قرارمیدی؟
اس اس
0
2
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
شخصیت باید داشته باشه که دارد با ۲۲ سال سن کاپیتان تیم بزرگ سرور تون استقلال هست اختلاف سنی کاپیتان ما با کاپیتان شما ۲۰ سال هست
ابیته
1
0
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
اختلاف سنی کاپیتان اقا مهدی با سید جلال بزرگوار رقیب قابل احترام ۲۰ ساله
ناشناس
1
3
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
قائدی قشنگتره
ناشناس
0
1
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
چقد رنش سن بالاس.
ناشناس
0
1
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
زیباست بله دل پاکش زیباست، پایبندی به زن و زندگیش زیباست ، باطنش زیباست (قابل توجه حسودایی که نوشتن کجا‌ش زيباست) ضمن اینکه ظاهرشونم زیباست.
خدابهشون سلامتی وخوشبختی بده
ناشناس
0
0
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
عققق
تنها
0
5
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
به خودم امیدوارشدم
ناشناس
0
1
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
پیر شین ب پای هم مهدی و ستاره جان
Hs
1
0
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
قضاوت با خداست سعی کنیم دیگران را قضاوت نکنیم خداوند ما را ببخشد
ناشناس
0
4
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
چقدر آدم می‌تونه حسود باشه.
کرمی
4
1
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
بَختش بُلنده وگرنه قیافه ش کاملا معمولیه
مینو
0
4
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
خداییش خوش کل ندیدین این کجاش خوشکلع
ناشناس
0
1
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
این واقعا زیباست
امیر
1
0
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
مهدی جان انشا الله به پای هم پیر بهشین
ناشناس
0
0
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
متاسفم اینها کار های شخصی گناه داره نظر ندید مرده شور این شبکه ها به همه چی کارداند اخلاق شرافت همه چیز از بین رفته
حس
0
1
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
واقعا
Ati.y.
0
0
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
زنشه دوسش داره و به کسی مربوط نیست.که سنش چقدره.کجای زن گرفتن مهدی بی بندباری هست.جک نگو لطفا.
ناشناس
0
1
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
به نظر من که همیشه صورتشوعمل کرده خیلی هم زیبانیست
ناشناس
0
1
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
این بازیگرها و بازیکن های فوتبال دیگه شورش در اوردن توی این شرایط فقط بفکر عکس گداشتن و نمایش هستند از خودشون از سفرهاشون بعد میگن ما بفکر مردم هستیم
ناشناس
0
1
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
چقدر هم زیباست
الهام
0
0
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
اصلا به هم نمیاین خیلی بزرگتر از خودشه یعنی چی
ناشناس
0
0
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
نمیبینم زیبایی
ناشناس
0
1
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
بخدا براش زیبلست
ناشناس
0
0
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
اصلا به همسر مردم چیکار داری که وصف هم میکنی.
هستی
1
0
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
حسودا میگن زشته خیلیم خوشگله خوشبخت باشن
نفس
1
0
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
وا این واقعا به نظرتون زیبا و خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
0
1
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
حضرت عباسی کجایی این زندگیا خصوصیه دیگه شورشو در اوردن شاسکولا.
ناشناس
0
2
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
این کجاس زیباست رضا عنایتی از این خوشگلتره
م.مرادی
0
1
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
پول با آدم چکارها که نمی کنه .صورتش رو هم چاله فضایی کرده.
آترین
0
1
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
عاشقت مهدی جونم
همسرشم خوشگله نه بهاره رهنما خوبه
همسر به این خوشگلی اصن سن مهم نیست
ندا
1
0
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
زیباست وحسودابترکن الهی
دختر تاجی
1
0
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
بی نظیری پسرتاجی. خوشبخت باشید. کور بشه چشم حسودات... خانمش خوشگله خب. دیگه چطوری باشه آخه. یاد گرفتید فقط ایراد بگیرید. یه آینه دست بگیرید ب خودتون هم نگاه کنید خوبه.. تفاوت سنی هم باشه.. به روز باشید خب.
محمدرضا
1
0
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
آخه غیرت تون کجا رفته عکس زنتو میزاری دربارش نظر بدن بچه های جنوب همه غیرتین تو اخر بیغیرتی
سپیده
0
2
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
یا قران مَرزا زیبایی جا به جا شد
آرش
0
1
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
وعععع
نازی
0
1
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
اصلا به هم نمیان زیباست کجاش،
ناشناس
0
1
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
هرکسی از نظر خودش همسرش زیبا و دوست داشتنیه
غغغغغغغغ
0
0
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
آخه به این میگن خوشگل بیشتر به نظر میرسه مادرشه
شریفی
0
2
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
هزار ماشالله؛ انشالله خوشبخت بشین
ناشناس
1
0
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
جای ما جای مادرش کجاش زیباست
به بنده خدا
0
1
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
اينكه تمام صورتش عمليه☹️
ناشناس
0
0
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
به مهدی نمیخوره همچین زنی داشته باشه
صالحی
0
1
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
این خانم زیبا همسرشون هست یا مادرش؟ اینکه خیلی سنش بالا بنظر میاد.
پریسا
0
1
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
این خدای عمله بازم زیبایی نداره کجای این زیباست اخه
مهدی
0
1
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
سلام من مهدی هستم دوست دارم شما را از نزدیک ببینم من در تیم نونهالان پاس همدان بازی میکنم
زهرا
0
0
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
تنها چیزی که نمی بینم زیبایی چقدر هم زشته اون اوه البته لیاقتش همونه بیشتر از اون تو گلوش گیر می‌کنه
حسین
0
1
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مبارک هم باشن .زیباندیدی میگی زیبا
بابا
0
0
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
موندم قدیما عمل تو صورت نبود وزیبا بودن.حالا کلی عمل وارایش میگن زیبا شدم.عزیزم این رو عسل .اخر عسلشونم میبینیم.پسره چندسال دیگه هوس یه زن جدید میکنه.صبر کنین.
پیمان
0
0
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
دمت گرم
ناشناس
0
0
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
ای خااااک
به تو چه
0
0
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
یا خدا این چیه
ناشناس
0
0
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
J

کجاش قشنگه همه صورتش که عملیه اصلا هم به هم نمیخورن سنش خیلی از پسره بیشتره
الیا
0
0
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
اتفاقا خوشگله
ناشناس
0
0
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عمه من از این قشنگتره
مرتضی
0
0
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
سلام. به کسی چه مربوط. برای خودش قشنگه. چیکارش دارید. خیلی بیشرفید راحت نظر میدید درباره زن مردم.
ناشناس
0
0
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خیلی هم زیباست شما حسودین زنده باشین
مهناز
0
0
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خیلی هم زیباست شما حسودین سلامت باشین همیشه اقا مهدی
داریوش
0
0
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
لعنت بر مروجین بی حجابی تجمل گرایی،هم سایتهای مروج و هم اشخاص تازه به دوران رسیده و از خود متشکر
ناشناس
0
1
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
زیباااا؟؟؟؟خدایا مردم ب چی میگن زیبا
کل وجودش ارایش و عمل پلاستیکه
سن ننمه
ناشناس
0
0
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خاک تو سرت
مهدی
0
0
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عشقتون پایدار داداش خیلی دوست دارم
ناصر
0
0
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
اینا یعنی چی چراجوان هارو بدبخت میکنید بااین عکس ها وتبلیغات زیبایی باید خدا دادی باشه نه اکتسابی این معلومه همه چی عمل تازه آش دهن سوزی هم نیستش
مهدی
2
3
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عشقتون پایدار داداش خیلی دوست دارم
وحید
0
4
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
زنده باشی داش مهدی خوشبخت بشین آرزوی سلامتی و عشق دارم براتون
نوید
0
1
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
نمیدونم چی بگم هرچی بگم توهین میشه به این بچه امیدوارم خوشبخت بشن ولی من بعید میدونم این خانم خواهان و خاطرخواه این آقا باشه منظورم اینه این ازدواج فقط میدونید چی را ثابت میکنه زوجه دونسته اگه با این بشر ازدواج کنم هم پنج تا روزنامه تصاویرم میخوره هم با پولش میتونم بهترین خوش گذرانی بکنم یعنی میخوام بگم تو این ازدواج عشقی دیده نمیشه که امیدوارم تمام حرفهام اشتباه باشه خوشبخت بشن به مشکل بر نخورن
ناشناس
0
0
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
قابل توجه کسانی ک میگن زیبا نیس اول زندگی خودشونه ب تو چه دوما همین ک تو زیبایی برا دنیا بسه زیبای در گور
ناشناس
0
0
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
شما چکار به زیبایی و شکل ظاهری همسر قائدی دارید که مینویسید همسر زیباش چه چیزی رو می خواهید رواج بدید؟
.
0
0
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
این خانم مامان قائدی هست یا خانمش!
علی
0
0
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مهدی سرت کلاه رفت
ناشناس
0
0
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
انشالابه پای هم پیر شین مسی ایران
ناشناس
0
0
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
واقعا که انگار مادر با فرزندش عکس گرفته
.
0
0
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
این کجاش زیباست

سن مادر مهدی رو داره
روح الله
0
0
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
شما رو به مقدسات این موجودات معمولی رو بزرگ نکنید اینها هیچ دردی از دردهای جامعه مارو درمان نمی کنن و اصلا و ابدا الگوی شایسته ای برای جوانان و مردم نبوده و نیستند
بدون نام
0
0
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مهدی با لباس آبی قشنگ تری
محمد
0
0
۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
لطفا راجع به قیافه دیگران قضاوت نکنید .
آیا خودتون دوست دارید که دیگران راجع به کردار یا ظاهر شما قضاوت بکنند؟
ناشناس
0
0
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
واقعاً زیبایین ... شما بینظرین ... مهدی جان عشق است
گلی
0
0
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
حالا بدم نیس ولی از مهدی خیلی بزرگتر میزنه
ناشناس
0
0
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خوشبخت بشن انشالا.ولی این کجا اون کجا
Fashu Poshteh
0
0
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
الگوی استقلالی‌ها همینم از دهنشون زیادتره
ناشناس
0
0
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
بیشتر به خواهر و برادر میخورن
بنظرم یه کم سنگین‌تر رفتار کنن بهتره
غزل
0
0
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
این کجاش زیبای
ناشناس
0
0
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
زمانی به این میگن قشنگ که دیگه آدمی روی زمین نباشه
فرشته
0
0
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
این خانم کجاش زیباست
ناشناس
1
1
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
یا عباس بوعذاررررررررررررررررررر
حمید
0
1
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عجب روزگاری شده
ناشناس
0
1
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
ای جانم الهی همیشه زندگیتون پایدارومملو ازعشق درضمن به شماهاچه زیباست یازشت فقط بلدید توزندگی مردم فضولی کنید
ناشناس
0
0
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
ای جانم الهی همیشه زندگیتون پایدارومملو ازعشق درضمن به شماهاچه زیباست یازشت فقط بلدید توزندگی مردم فضولی کنید
ناشناس
0
0
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مثلا که چی بشه هر لحظه عکس میذارید دلقک سیرکین شخصیت داشته باشین شما برای جوانها الگو هستین
ناشناس
0
1
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خیلی هم زیباست تابترکه چشم حسود
اسمعیل
3
0
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خلایق هر چه لایق
اسمعیل
0
0
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خلایق هر چه لایق
مصی
2
2
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مبارکه
ناشناس
0
0
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عشقتون پایدارالهی پیربشیدبه پای هم عزیزای دل
ناشناس
0
1
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عشقتون پایدارالهی پیربشیدبه پای هم عزیزای دل
پرویز
0
1
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
امیدوارم در سلامت و تندرستی در کنار هم زندگی کنید و خوشبخت شوید.
Siamak
0
0
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
‌زشتی و زیبایی همسرش یه مساله شخصیه شاید از نظر من نوعی یه نفر اصلا زیبا نباشه اما شخص دیگه اونا زیباترین آفریده بدونه باید به سلیقه ها و انتخابهای دیگران احترام گذاشت چون روابط شخصی و خصوصی زندگی هر فرد فقط بخودش مربوطه در مورد اینکه دعای پدر و مادر پشتت باشه واقعا درسته فکر کنم اما اینجا خانمشون بهره زیادی از این مورد داشتن و بردن دعای پدر و مادرشون واقعا حق بوده همسر خوبی پیدا کرده
ناشناس
0
1
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خودش باید دوسش داشته و از نظر خود قایدی باید زیبا باشه نه از نظر شما ها
محمد
0
1
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
قلب مایی کاپیتان / شیش تای 99
ناشناس
0
0
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
چقدرم زیباستتتتتت؟!!!!!
ناشناس
0
0
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
این اگه قشنگه قشنگیها کجا برن
ناشناس
0
0
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
کجا زیبایت
علی
0
0
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
همیشه شاد و سلامت باشید
دوستت داریم قهرمان.
ناشناس
0
0
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
ایشششششششش
ناشناس
0
0
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
سربلند پیروز باشین
آراد
0
0
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
هم خودش خوشگله هم همسرش حسود نباشین
ناشناس
0
0
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خوشکل نیس همه جاش ارایشه ولی خوشبخت بشن
ناشناس
0
0
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
کجاش خوشکله این زنش ..ایییییی
ناشناس
0
0
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
تمام تصورات از زیبایی بهم ریخت
ناشناس
0
0
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خیلی سن خانمش بالاست
من که دیدم فکر کردم مامانشه
اطلس
0
0
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
ههه پول چکار میکنه هههههههههههه
محمد پروانه از مشهد
0
0
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
من قصد فضولی ندارم ولی فکر کردم که مادر مهدی جانه
ناشناس
0
0
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
کسانی که مینویسن این کجاش قشنگن نمیدونم یک سری حرف چرا پرت یک مشت لنگی بدبختن بیچاره چشم دیدن ندارن من عاشق مهدی قائدی هستم حقش هم هست که کاپیتان شد اون تو آسمانی زندگی می‌کنه که همه ستاره دورش ولی اون ماه آسمان هاست
حسن
0
0
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
زیبا نیست ثروت و شهرت چه کار ها می‌کنه عشق کیلو چند
امیر
0
0
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
اینا ک میگن کجاش قشنگ یکی یه دختر حسودن ک حسادت میکنن وگرنه خیلی خوشگل خیلی هم به هم میان ایشلا ب پای هم پیر شن
ناشناس
0
0
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
احمدرضا شاکردوست را یادش میاد؟طفلک بی گناه رفت
ناشناس
0
0
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
من استقلالی هستم و مهدی رو خیلی دوس دارم. زنش خیلی خشگل نیست و من دوسش ندارم تازه از خود مهدی هم بزرگتره
زینب
0
0
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
انشا لله که خوشبخت بشین
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار