تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
خسرو رفیعی:

نقش روابط عمومی‌ها در خلق و رشد برند سازمانی

رئیس انجمن روابط عمومی ایران در نخستین همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند، گفت: روابط عمومی‌ها باید بتوانند نقش خود که برندسازی و تقویت سازمان متبوع شان است را به درستی؛ ایفا کنند.

منطقه آزاد اروند
اقتصاد۲۴- خسرو رفیعی ضمن خرسندی از حضور در این همایش و ابراز امیدواری از اینکه روابط عمومی‌ها بتوانند نقش خودشان را که در برند سازی و تقویت سازمانشان بسیار موثر است به خوبی انجام دهند؛ اظهار داشت: آنچه که امروز از روابط عمومی‌های منطقه آزاد اروند مشاهده کردیم بسیار امیدوار کننده بود و انتظار داریم مابقی استان‌ها نیز بتوانند نقش روابط عمومی هایشان را در میزان فعالیت و اثرگذاری، تحلیل و بررسی نمایند.


بیشتر بخوانید: استقبال از نخستین همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند


رئیس انجمن روابط عمومی ایران تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید نقش خود در پاسخگویی و شفاف سازی برای عموم را به بهترین شکل اجرا کنند و با آسیب شناسی سازمان خویش؛ کمک موثری در جهت رضایت مندی و ارتباط با مردم داشته باشند.

منبع: منطقه آزاد اروند
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
برچسب منتخب
# مناطق آزاد
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار